خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

سرمایه‌گذاری دشمن بر ترویج بی‌حجابی و بی بندوباری در بین جوانان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: یکی از راه‌های به انحراف کشاندن جوانان در جامعه مسئله بی‌حجابی و بی بند باری است که دشمن روی این مسئله سرمایه‌گذاری می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۵۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

حجت‌الاسلام حسن‌ یارعبادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به هفته عفاف و حجاب و نامگذاری این هفته اظهار داشت: در این هفته باید از تمام ظرفیت‌ها برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کرد.

وی با اشاره به پیش‌بینی 12 عنوان ویژه‌برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در شهرستان بهار بیان کرد: از مهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده برگزاری نشست‌های تخصصی با افراد صاحب نظر است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بهار وضعیت عفاف و حجاب را در جامعه امروز نامناسب ارزیابی کرد و گفت: یکی از راه‌های به انحراف کشاندن جوانان در جامعه مسئله بی حجابی و بی بند باری است که دشمن روی این مسئله سرمایه گذاری می‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه زدودن غیرت و ترویج بی بند و باری و بد حجابی یکی از راهبردهای دشمنان در جوامع اسلامی است، برای مقابله با این امر باید تلاش ما بر گسترش عفاف وحجاب در سطح جامعه و ترویج مسئله پاکدامنی و تاثیر آن در خانواده باشد.

عبادی با اشاره به جایگاه مهم حجاب و عفت در سطح جامعه و خانواده عنوان کرد: جامعه سالم در گرو خانواده سالم است.

وی خاطرنشان کرد: باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از مهدکودک‌ها و مدارس ابتدایی شروع کرد و اهمیت آن را از همان دوران کودکی در ذهن‌ها نهادینه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات