خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار:

نیاز امروز جامعه به حجاب و عفاف بیشتر از همه دوران‌هاست

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه نیاز امروز جامعه به حجاب و عفاف از همه دوران‌ها بیشتر احساس می‌شود، گفت: در حال حاضر وضعیت عفاف و حجاب در جامعه امروز نامناسب بوده و مسئولین ما نسبت به این امر بی‌توجه هستند.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۳۶
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

محسنی‌امجد در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار اظهار داشت: حجاب و عفاف از مهمترین مقوله‌های دین مبین اسلام است که در قرآن و روایات بر آن تاکید شده است.

وی با اشاره به اجرای 12 عنوان برنامه به همت بسیج جامعه زنان در شهرستان بهار به مناسبت هفته عفاف و حجاب افزود: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از افراد محجبه، نامگذاری یکی از خیابان‌ها به نام بلوار عفاف، برگزاری کلاس‌های تخصصی در خصوص حجاب و عفاف با استفاده از مربیان با تجربه و... اشاره کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بهار ابراز داشت: در حال حاضر وضعیت عفاف و حجاب در جامعه امروز نامناسب بوده و مسئولین ما نسبت به این امر بی‌توجه هستند.

وی با بیان اینکه ترویج بی‌حجابی یکی از برنامه‌های هدف‌دار دشمنان انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اگر جوانان ما بی بند و بار و بی قید باشند جامعه‌ مرده و بی تحرک می‌شود و فساد جامعه را فرا می‌گیرد.

محسنی تصریح کرد: با توجه به اینکه زدودن غیرت و ترویج بی بند و باری و بد حجابی یکی از راهبردهای دشمنان در جوامع اسلامی است برای مقابله با این امر باید از همان کودکی حجاب و عفاف را از دوره کودکستان و دبستان نهادینه و نو نهالان را به این امر تشویق کرد.

وی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه به حجاب و عفاف از همه دوران‌ها بیشتر احساس می‌شود، گفت: برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید برنامه‌هایی مانند تجلیل از افراد و یا گروه‌های محجبه، برخورد با فروشندگان لباس‌های بد حجاب و برگزاری کلاس‌های تخصصی با موضوع عفاف در سطح جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار