کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

فیش‌های نجومی به بیت‌المال بازگردد

یک کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه باید عزم جدّی برای خلع قدرت و ثروت مدیران با فیش نجومی وجود داشته باشد افزود: اقدام مناسب این است که دولت به شکل عملیاتی با مدیران برخورد داشته باشد و آنها را از احراز مسوولیت دولتی برحذر دارد.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۸۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
سامان مظاهری کارشانس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه فیش های نجومی مدیران دولتی، موجب اجحاف در حقوق کارگران شد اظهار داشت: دولت در کلام، سخن از حقوق اجتماعی و بهبود معیشت کارگران می گوید، اما در عمل متاسفانه تفاوت های بسیاری بین مدیران و کارگرانش قائل می شود.

وی با بیان اینکه باید عزم جدّی برای خلع قدرت و ثروت مدیران با فیش نجومی وجود داشته باشد افزود: اقدام مناسب این است که دولت به شکل عملیاتی با مدیران برخورد داشته باشد و آنها را از احراز مسوولیت دولتی برحذر دارد.

مظاهری با بیان اینکه عدم عزم جدّی در بدنه دولت برای مباره با مفاسد اقتصادی مشاهده می شود گفت: باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب را توجه داشته باشند که تاکید به بازگرداندن حقوق نجومی را داشتند و علاوه بر آن شغل و مناصب وابسته به آنها داده نشود.

وی در خاتمه بیان داشت: حقوق نجومی مدیران به ناحق از بیت المال دریافت و پرداخت شده است و لازم تدابیری اتخاذ شود تا این مبالغ کلان به بیت المال بازگردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار