خادمی در گفتگو با «بسیج»:

وزارت نفت اقتصاد مقاومتی را به سخره گرفته است/کرسنتی‌های نفت خود را به خواب زده‌اند!

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این دوستان همان کرسنتی هایی هستند که خودشان را مخفی کردند و می خواهند یک کرسنت دیگری رخ دهد.
کد خبر: ۸۷۱۱۳۷۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درباره رفتار زنگنه در برخورد با قراردادهای جدید نفتی (IPC )گفت: قرار دادهای نفتی اصلا قابل اصلاح نیست که بخواهد قابل اجرا باشد چرا که صنعت اقتصاد مارا به 100 قبل برمی گرداند و صنعت نفت ایران را به کلی نابود می کند. با این قرارداد به سی سال قبل برمی گردیم و باعث می شود همه زحمات کارشناسان و متخصصان از بین برود.

وی افزود: IPC خلاف اقتصادی مقاومتی است. این قرار داد تاکید بر کمک گرفتن از خارجی ها را دارد در حالی که اقصاد مقاومتی می گوید ما از ظرفیت داخلی خودمان استفاده کنیم و از خام فروشی پرهیز کنیم. وزارت نفت اقتصادی مقاومتی را به سخره گرفته است و طوری به مردم القا می‌کنند که تصور می شود اقتصاد مقاوتی یعنی کمک گرفتن از خارجی ها و خام فروشی. 

خادمی با اشاره به امضا کردن طرح سوال از زنگنه از سوی کمیسیون انرژی به وزارت نفت گفت:  حداکثر 12 نفر فرم سوال از وزیر را امضا کرده‌اند و اگر بیشتر از این جای امضا داشت حتما نمایندگان بیشتری طرح سوال را امضا می‌کردند. به هر حال همه جامعه و مسئولین باید تلاش کنند تا جلوی این فاجعه را بگیرند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ایا نسخه اصلاح شده قراردادهای نفتی از سوی وزارت نفت به اطلاع رهبری رسانده می‌شود، اظهار داشت: این موضوع که جزء حداقل هایی است که وزارت نفت باید انجام دهد ولی با این سیاست و لابی بازی که دوستان دارند ممکن است پنهان کنند و اگر پنهان کنند وای به حالشان خواهد بود!

عضو کمیسیون در پایان گفت: این دوستان همان کرسنتی هایی هستند که خودشان را مخفی کردند و می خواهند یک کرسنت دیگری رخ دهد.

ارسال نظرات