برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی دربروجن

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری با محوریت موضوع حل مسائل و مشکلات فرهنگ عمومی شهر، در دفتر امام جمعه بروجن برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۰۹۱۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهرستان بروجن در این نشست گفت: همکاری و تعامل اعضای شورا سهم بسزایی در پیشبرد و تدوین کامل و مناسب برنامه‌ها دارد.

حجت‌الاسلام دکتر رضا سعادت فر، ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین جلسه و تبریک ماه شوال و خدا قوت به اعضا که در امر برگزاری نماز عید فطر کمک و همکاری نمودند ، خواستار تعامل هر چه بیشتر اعضا در این شورا شد.

وی، در ادامه به طرح برگزاری کارگاه مهارت های زندگی ویژه افراد در شرف ازدواج که از اهمیت ویژه‌ای برخودار است اشاره کرد و گفت: این طرح باید بیش از پیش بررسی و سپس اجرایی گردد.

در ادامه این جلسه، معاون اجتماعی و پیشگری از وقوع جرم پیرامون اهداف این طرح سخنانی را بیان نمود و به دنبال آن هر یک از اعضا نظرات خود را بیان نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن نیز در این شورای فرهنگی گفت: به علت کثرت کمیته های پیشنهادی، امکان گزارش دهی همه ی اعضا در یک سال مقدور نمی باشد، لذا اگر 10 کمیته در پنج نفر ادغام شود بهتر است.

حجت‌الاسلام الهیان، در ادامه پیرامون برنامه های مورد نیاز سال جهت بررسی و طرح خواستار بررسی تخصصی و کارشناسی برنامه های اوقات فراغت سالانه کارکنان ادارات در قالب کمیته رشد و جوانان و کمیته تفریح و ورزش شد، تا در صورت ضرورت به صورت ستادی و متمرکز و با هم افزایی دستگاهای فرهنگی اجرایی شود.

به گزارش بسیج، دومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن با حضور اعضاء در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات