افضلی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

خطرات بالا رفتن سن ازدواج در کشور/ دولت برای حل این معضل همت به خرج دهد

نماینده مردم نهبندان در مجلس با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در کشور گفت: مشکلاتی همچون اشتغال و بیکاری سن ازدواج را بالا برده است لذا دولت باید توجه ویژه ای به مشکل مسکن و وام ازدواج جوانان داشته باشد تا سن ازدواج کاهش یابد.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۵۷
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
نظر افضلی نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به افزایش روزافزون طلاق در جامعه گفت: خانواده به عنوان مهم ترین بنیان نقش اساسی در تضمین سلامت جامعه دارد و موضوعی بسیار با اهمیت است.

وی افزود: عدم شناخت جوانان قبل از ازدواج موجب اختلافات شدید در آنها می شود، متاسفانه الان زوج ها در مراحل اولیه زندگی خود با هر مشکلی صبر خود را از دست می دهند و به اصل هدف از ازدواج و زندگی مشترک هیچ توجهی ندارند و ساده ترین راه را در طلاق و جدایی می دانند در صورتی که بعد از ازدواج باید با گذشت و مدارا با هم برخورد کرد.

افضلی با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج در کشور گفت: مشکلاتی همچون اشتغال و بیکاری سن ازدواج را بالا برده است لذا دولت باید توجه ویژه ای به مشکل مسکن و وام ازدواج جوانان داشته باشد تا سن ازدواج کاهش یابد.

وی با اشاره به تاثیر فضای مجازی و کانال های ماهواره ای بر بالا رفتن سن ازدواج و افزایش طلاق گفت: کشور ما دارای تمدن چندین هزار ساله و فرهنگ اصیل و ناب اسلام محمدی است و کانال های ماهواره ای و شبکه های مجازی کاملاً هدایت شده و درصدد ضربه زدن به اعتقادات، فرهنگ و اخلاق جوانان ما هستند و تأثیرات زیادی در تشدید انحرافات اخلاقی و افزایش طلاق دارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار