نماینده مردم پاوه در مجلس در گفتگو با «بسیج»:

آثار فاجعه آمیز کانال های ماهواره در جامعه

نماینده مردم پاوه در مجلس گفت: اثرات مخرب کانال های ماهواره ای و فضاهای مجازی بر هیچکس پوشیده نیست ولی باید گفت 10 سال بعد آثار منفی آن فاجعه آمیز خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۱۰۵۲۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

شهاب نادری نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به نقش ماهواره و شبکه های اجتماعی در قداست زدایی از ارزش ها و ترویج بی بند و باری گفت: شبکه های فاسد ماهواره ای و فضای مجازی تأثیر بسیار زیادی در افزایش بی بند و باری ها و قبح زدایی از بی عفتی و دیگر مسائل در جامعه ما دارد.

وی افزود: این فضاها به دنبال نهادینه کردن فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی ایرانی ما بوده و با القاء کردن بسیاری از مفاهیم ضد ارزشی و غیر اخلاقی ، ارزش های ما را هدف گرفته اند مسئولان ذیربط باید جلوی اینگونه اتفاقات را بگیرند.

نادری تصریح کرد: در حال حاضر اثرات مخرب کانال های ماهواره ای و فضاهای مجازی بر هیچکس پوشیده نیست ولی باید گفت 10 سال بعد آثار منفی آن فاجعه آمیز خواهد بود.

نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نباید اجازه دهیم این اثرات منفی واگیردار شوند باید جلوی این شبکه ها را بگیریم تا شاهد کاهش این بی بند و باری ها باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار