محمد صالح جوکار در گفت و گو با «بسیج» عنوان کرد

حمایت از منافقین پیر و فرتوت، یعنی استیصال در برابر انقلاب

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: اینکه امروز امریکایی‌ها یا کشورهای مرتجع منطقه مثل آل سعود به این نتیجه می‌رسند از بقایای سازمان مجاهدین و افراد پیر و فرتوت بهره بگیرند و تهدیداتی علیه ما داشته باشند و ناامنی در داخل کشور ما ایجاد کنند، ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی دارد.
کد خبر: ۸۷۱۰۲۴۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
محمد صالح جوکار نماینده سابق مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص تجمع منافقین در پاریس بیان کرد: به تدریج یک شفاف سازی در عرصه بین الملل در موضوع حقوق بشر و تروریسم در حال شکل گیری است و کسانی که خود را پشت نقاب حقوق بشر و مبارزه با تروریسم پنهان کرده بودند و حمایت از تروریست ها و هدایت و مدیریت آنها علیه ملت‌های دیگر را در دست داشتند امروز این حمایت ها را علنی می‌کنند.

جوکار با بیان اینکه این مسئله نشان از ضعف آن‌ها دارد گفت: اینکه امروز امریکایی‌ها یا کشورهای مرتجع منطقه مثل آل سعود به این نتیجه می‌رسند از بقایای سازمان مجاهدین و افراد پیر و فرتوت بهره بگیرند و تهدیداتی علیه ما داشته باشند و ناامنی در داخل کشور ما ایجاد کنند، ناشی از استیصال و درماندگی آن‌ها برای مقابله با انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: همچنان که این مسئله نشان دهنده قوت جمهوری اسلامی است که در طول این 37 سال علی رغم شیطنت هایی که علیه ایران داشتند هنوز نتوانستند به اهداف خود برسند و  جمهوری اسلامی مستحکم‌تر در مقابل آن‌ها ایستاده است؛ لذا چاره‌ای ندارند جز اینکه دست به دامن سازمان منافقین شوند که خود احتیاج به جمع و جور کردن و حفظ کردن خود دارد.

نماینده سابق مجلس گفت: سازمان منافقین که در حال متلاشی شدن و با نیروهای بی‌انگیزه و بدون رهبر است؛ این کشورها می‌خواهند آن را احیا کنند آن هم به صورت آشکار و رسمی که این نهایت شرمساری برای غرب خواهد بود که امروز از امریکا و کشورهای اروپایی و عربی منطقه در همایش سازمان تروریستی حضور می‌یابند و حمایت خود را از این گروهک اعلام می‌کنند.

جوکار عنوان کرد: آنچه که امروز امریکایی‌ها  بین تروریسم خوب و بد قضاوت و مطرح می‎کنند؛ جالب است. تروریسم خوب آن تروریسمی است که در راستای تامین منافع امریکا و رژیم صهیونیستی گام بردارد و تروریسم بد آن کشورهایی هستند که در راستای استقلال و حق‌طلبانه خود گام برمی‌دارند و اینجاست که به عنوان نمونه؛ ملت فلسطین حامی تروریسم می‎شود و رژیم صهیونیستی قربانی تروریسم، درحالی که این رژیم صهیونیستی است که ترور می‌کند.

وی با بیان اینکه ابتدای بروز و ظهور سازمان مجاهدین خلق با کمک های امریکایی‌ها بود گفت: تنها دستاوردهای این سازمان ترور مردم بی‌گناه و شخصیت‌ها در راستای منافع امریکا بود و این سازمان که در بعضی مواقع در لیست سیای امریکا قرار داشت به دلیل اینکه منافع امریکایی‌ها را تضمین و تامین می‌کند به عنوان تروریسم خوب مطرح می‌شود.

نماینده سابق مجلس با اشاره به شفاف و علنی‌تر شدن این نوع منازعه در عرصه سیاسی درخصوص اقدامات رژیم آل سعود اظهار داشت: عربستان از ابتدا تا امروز دنبال توطئه چینی علیه انقلاب اسلامی بوده و در هشت سال دفاع مقدس یکی از کشورها و رژیم‎هایی است که پول‌های آلوده به صدام داد و در حوادث تروریستی دیگر در شرق کشور ما نیز عوامل آن را هدایت می‌کرده است.

جوکار ادامه داد: همچنان که این رژیم منابع مالی داعش و گروه های تکفیری که در سوریه دست به جنایت می‌زنند را تامین می‌کند و این ناآرامی و بحران‌های عراق و تجاوز به یمن و کشتار بی‌گناه مردم، لشکرکشی و کمک به استحکام آل خلیفه که شاهد آن هستیم نتیجه اقدامات تروریستی عربستان است.

وی در خاتمه یادآور شد: امروز این کشورهای حامی تروریسم از نظر اهداف و چشم انداز هیچ گونه تفاوتی با یکدیگر ندارند و  تماما در راستای سلطه گری و سلطه جویی حرکت می‌کنند و عمده تفاوت عربستان با امریکا و غرب این است که عربستان سرسپرده و نوکر خوبی برای امریکاست و امریکایی‌ها نیز به نوعی نوکر پرور بوده و آقایی این کشورها را بر عهده دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار