لاله افتخاری در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

ضعف دولت در اجرای قوانین عفاف و حجاب در جامعه

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: راهبردهایی در مجلس با همکاری وزارت کشور برای اجرایی شدن آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و قوانین حجاب و عفاف در کشور اتخاذ شد که دولت روحانی در اجرای آن موفق نبود.
کد خبر: ۸۷۰۹۶۴۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ضعف دولت در اجرای قانون عفاف و حجاب در کشور گفت: راهبردهایی در مجلس شورای اسلامی با همکاری  وزارت کشور برای اجرایی شدن آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و قوانین حجاب و عفاف در کشور اتخاذ شد  که دولت روحانی در اجرای آن موفق نبود.
 
وی ادامه داد:در مجلس نهم، از وزیر فعلی کشور در خصوص عدم اجرای قوانین عفاف وحجاب و مصوبه شورای عالی انقلاب اسلامی،سوالاتی را پرسیدیم که جواب ها قانع کننده نبود.
افتخاری خاطر نشان کرد: مصوبه دیگری هم در مجلس هشتم  برای تقویت طرح گسترش عفاف و حجاب داشتیم  که مطابق با این مصوبه، به پیشنهاد بنده قرار شد که 15میلیارد از محل  اعتبارات قرآنی صرف طرح گسترش فرهنگ عفاف و حجاب شود که متاسفانه یک ریال آن هم پرداخت نشد و نیاز است که مسئولان در این زمینه همت بیشتری کنند.
 
افتخاری اضافه کرد: با تو جه به  فعالیت های فرهنگی بسیج  در جلسه بازنگری شورای عالی فرهنگ در سالیان گذشته، بنده  پیشنهاد افزوده شدن بسیج به دستگاه های اجرا کننده  مصوبه شورای عای انقلاب فرهنگی را داشتم و معتقدم که بسیج می تواند به بهترین شکل این مصوبه را اجرایی کند.
 
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز داشت:با توجه به تبلیغات وسیع امپریالیسم فرهنگی در ترویج بی حجابی و جهت دهی به افکار عمومی به خصوص در زمان اجرای قوانین عفاف و حجاب، نیاز است که دستگاه های مرتبط با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در بحث فرهنگ عفاف و حجاب تلاش خود را دو چندان کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار