رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

بی‌حجابی محصول فرهنگ نفوذ کرده غرب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: بی حجابی و بد حجابی محصول فرهنگ نفوذ کرده غرب است.
کد خبر: ۸۷۰۹۴۹۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان امروز در تجمع بزرگ دفاع از حریم خانواده در جمع خانواده های تویسرکانی، بیان داشت: حجاب در باطن یک ایرانی نهادینه شده است و زمانی که رژیم پهلوی وحشیانه به معترضان کشف حجاب حمله شدند، جرقه نابودی خود را زد.

وی با اشاره به اینکه بی حجابی و بد حجابی محصول فرهنگ نفوذ کرده غرب است، اظهار کرد: تنها در امریکا رسانه های متعددی عکس زنان برهنه را چاپ و منتشر می کنند و هدفی جز ترویج بی حیایی در جوامع ندارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: زمانی که بی حجابی بی عفتی در میان جامعه ای نفوذ کند، حیا و پاکدامنی از آن جامعه رخت بر می بندند و امنیت اجتماعی و فردی به خطر می افتد.

وی با بیان اینکه حفظ حجاب چه از سوی بانوان و چه از سوی مردان بنیان خانواده را مستحکم می کند، عنوان کرد: وجود حیا و عفت، انسان را از ارتکاب به گناه و جرم مصون نگه می دارد.

فاضلیان به وجود شبکه های ماهواره ای متعدد برای دور کردن بانوان جامعه ما از اصل حجاب اشاره کرد و گفت: با ورود بی عفتی در جامعه، راه نفوذ و تسلط دشمن نیز باز می شود.

مسئول حوزه های علمیه خواهران در غرب کشور همچنین افزود: آرامش حقیقی در یک خانواده با رعایت اصول اخلاقی و شرعی ایجاد می شود و آن نیز در سایه توجه به حجاب و عفاف به عنوان یکی از اساسی ترین ارکان حفظ بنیان خانواده به دست می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار