مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با «بسیج»:

باید به حقوق‌های نجومی بگوییم،حقوق غیر قانونی نه غیر متعارف!

حسین باقری با بیان اینکه حقوق غیر متعارف از ادبیات مسوولین حذف شود افزود: در تاکیدات رهبری معظم و سردار نقدی آمده است که حقوق غیر متعارف گمراه کننده است و باید عنوان حقوق غیر قانونی داده شود.
کد خبر: ۸۷۰۹۲۲۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

حسین باقری مسوول بسیج کارگری استان کرمان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: حقوق های نجومی آسیب زننده سرمایه اجتماعی، اقتصادی آحاد مردم است و در این بین کارگران که جزو پایه های اصلی اقتصادی محسوب می شوند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با بیان اینکه حقوق غیر متعارف از ادبیات مسوولین حذف شود افزود: در تاکیدات رهبری معظم و سردار نقدی آمده است که  حقوق غیر متعارف گمراه کننده است و باید عنوان حقوق غیر قانونی داده شود.

باقری بیان داشت: مدیر عامل بانک رفاه که تصدی پرداخت حقوق به کارگران را داشته چگونه توانسته حقوق ده ها میلیونی را از بیت المال برداشت کند؟!

مسوول بسیج کارگری کرمان اذعان داشت: حقوق نجومی مدیران سبب واکنش کارگران در اقصی نقاط کشورمان شد و با برگزاری اعتصابات خواهان مطالبه عزل مدیران با حقوق نجومی شدند.

ویدر خاتمه افزود: بسیاری از کارگران از تضاد حقوقی به صدا درآمده اند و این سوال را از مسوولین دارند چگونه حقوق ده ها میلیونی به مدیران پرداخت شده است و این در حالی است که قشر وسیعی از کارگران از حقوق و مزایای کافی برخوردار نبوده و معوقات حقوقی دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار