فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

طرح سالم‌سازی سواحل فرصتی برای تبلیغ ارزش‌های اسلام ناب محمدی است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا مهم ترین رویکرد اجرایی طرح‌های فرهنگی سواحل را پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام کرد و گفت: طرح سالم‌سازی سواحل بهترین فرصت برای برجسته‌سازی و تبلیغ و ترویج ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.
کد خبر: ۸۷۰۸۷۴۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

سرهنگ پاسدار محمد علی علی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا گفت: برنامه های فرهنگی و هنری سپاه آستارا توسط واحد فرهنگی اجتماعی این ناحیه در دو طرح سالم سازی سفیر امید و ساحل صدف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و هنری سپاه ناحیه آستارا در سواحل این شهرستان از امروز(۲۰ تیر)  آغاز می‌شود، افزود: نمایشگاه های واحد فرهنگی و اجتماعی سپاه آستارا برای چهارمین سال پیاپی در سواحل این شهرستان برپا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: در این پایگاه های ساحلی غرفه های شامل عفاف و حجاب، ایستگاه ورزش و سلامت، مدیریت و استقبال، ایستگاه بهداشت، نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه عرضه محصولات غذایی بومی و محلی، نماز خانه و غرفه مشاوره دینی و خانواده دایر می‌شود.

سرهنگ علی‌زاده اضافه کرد: این پایگاه ها تا پایان شهریور سال جاری دایر بوده و مراسمات فرهنگی از جمله تئاتر و اجرای نمایش طنز با موضوع آسیب های اجتماعی و با حضور هنرمندان برجسته استانی و شهرستانی، برپایی نماز های جماعت، محفل انس با قرآن و پخش برنامه‌های ورزشی و سریال‌های ایرانی از طریق ویدیو پروجکشن از جمله برنامه های این نمایشگاه ها در طرح سالم سازی سفیر امید و ساحل صدف در طول ایام تابستان می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا ادامه داد: سایر برنامه‌های سالم و مفرح فرهنگی و ورزشی نظیر جشنواره های غذاهای بومی و محلی، مجسمه های شنی، جشنواره بادبادک ها، مسابقات ورزشی، نشست های بصیرتی، فوتبال و والیبال ساحلی، مچ اندازی و دیگر ورزش‌های بومی و محلی از جمله برنامه‌های مهم این پایگاه‌های ساحلی برای شهروندان و مسافران است.

وی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری سپاه ناحیه آستارا با محوریت سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود، اظهار کرد: ارتقای فرهنگ ناب ایران اسلامی از مهمترین اهداف اجرای این برنامه‌ها در سواحل می‌باشد.

سرهنگ علی‌زاده مهم ترین رویکرد اجرایی طرح‌های فرهنگی سواحل را پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اعلام کرد و گفت: طرح سالم‌سازی سواحل بهترین فرصت برای برجسته‌سازی و تبلیغ و ترویج ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.

ارسال نظرات