خبرهای داغ:
یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس:

دشمن برنامه عملیات روانی بلند مدتی علیه ایران طراحی کرده است

یکی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن در برنامه عملیات روانی یک برنامه بلند مدت علیه ایران طراحی کرده است، گفت: عملیات روانی باتوجه به تکنولوژی در هر زمان متغیر است.
کد خبر: ۸۷۰۸۶۰۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ قباد الماسی امروز در کارگاه عملیات روانی که با موضوع دشمن‌شناسی و مسائل منطقه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) تیپ 32 انصارالحسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: در اوایل انقلاب استفاده از ابزار و وسایل ارتباطی در حد ابتدایی بود اگر رزمنده‌ای قصد داشت احوالات خود را برای خانواده شرح دهد در قالب نامه و پیک چندین روز به طول می انجامید اما امروز با وجود ایستگاه‌های تلویزیونی، رادیویی، روزنامه و هزاران مجله داخلی روش ارتباط و آگاهی از اوضاع و احوال فضای پیرامونی بسیار سریع و آسان شده است.

وی با بیان اینکه امروز با استفاده از نرم‌افزارهای پیشرفته و پرسرعت انتقال و تبادل اطلاعات در حال انجام است، افزود: یکی از تاکیدات فرمانده کل قوا دشمن‌شناسی است، اگر ما امروز به منویات و دستورات رهبر فرزانه انقلاب جامه عمل نپوشانیم به طور قطع در میدان عمل از بصیرت و هوشمندی مورد نیاز برخوردار نبوده و دچار سردرگمی می‌شویم.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دشمن در برنامه عملیات روانی یک برنامه بلند مدت طراحی کرده است، بیان داشت: ما برای اینکه بتوانیم در مواقع حساس از تجزیه و تحلیل خوبی برخوردار باشیم و نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم باید برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی دامه داد: عملیات روانی دامنه وسیع وگسترده‌ای دارد و موضوعات آن رصد مسائل در جامعه هدف است و دشمنان سناریو و عملیات‌های روانی را در بعد داخلی و خارجی تهیه و اجرا کرده‌اند.

الماسی با بیان اینکه عملیات روانی باتوجه به تکنولوژی در هر زمان متغیر است، تصریح کرد: سناریوی ایران هراسی، نشان دادن ایران به عنوان تهدیدی برای منطقه و جهان با وجود حل شدن بحث هسته‌ای و اخیرا با توجه به تحریم و فشار اقتصادی موجود حقوق‌های چند میلیونی مدیران که به عنوان فیش‌های نجومی مطرح کردند خود به نوعی عملیات روانی بوده و بر ذهن مخاطبین و افرادجامعه تاثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات