مسوول بسیج اساتید استان مازندران در گفتگو با «بسیج»:

رییس بازرسی، ریاست بانکی با لابی گری معنایی ندارد!

مجتبی بلباسی با انتقاد از واکنش کمرنگ خواص در برابر فیش نجومی اذعان داشت: چطور رییس بازرسی کشور بگوید فلان فرد با لابی بدون نظر ما رییس فلان بانک شده است؟! این تخلف بزرگی است.
کد خبر: ۸۷۰۸۳۲۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

 مجتبی بلباسی مسوول بسیج اساتید استان مازندران و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: علت اصلی دریافت و پرداخت حقوق نجومی در جامعه اسلامی این است که بی عدالتی حقوقی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه فیش نجومی مدیران منجر به واکنش عمومی شد افزود: باید ارکان اصلی کشور اعم از مجلس، هیات رییسه مجلس، قوه قضاییه به سوالات مردم پاسخگویی کنند، فیش حقوق مصادیق بی عدالتی است که واکنش عمومی را ایجاد کرد.

بلباسی با انتقاد از واکنش کمرنگ خواص در برابر فیش نجومی اذعان داشت: عده ای اندک از خواص نسبت به فیش نجومی واکنش نشان دادند جای این سوال در ذهن متبادر می شود که چطور رییس بازرسی کشور بگوید فلان فرد با لابی بدون نظر ما رییس فلان بانک شده است؟!  این تخلف بزرگی است.

این استاد دانشگاه در خاتمه افزود:  وقتی در سازمان های نظارتی و اجرایی تسامح ، تساهل و ناکارآمدی راه بیفتد از مدیران ارشد هم توقع می رود که  تخلفاتی همچون فیش نجومی را مرتکب شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار