مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با «بسیج»:

ترویج بی حجابی و بی عفتی هدف کانال های ماهواره‌ای است

رضا صفری گفت: کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی درصدد پیاده کردن اهداف و برنامه های شوم خود هستند، یکی از این اهداف، بی هویت کردن جامعه اسلامی ایرانی از طریق ترویج بی حجابی و بی عفتی است.
کد خبر: ۸۷۰۸۰۸۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

رضا صفری مسئول بسیج رسانه اصفهان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به ترویج بی بندو باری و بدحجابی درجامعه از طریق ماهواره و شبکه های اجتماعی اظهار داشت: رسانه ها امروز یکی از مهم ترین ابزار مدیریت افکار عمومی بوده تا جایی که به عنوان یکی از بزرگترین کارخانه های انسان سازی محسوب می شوند.

وی افزود: با توجه به دامنه گسترش نفوذ فرهنگی در کشور، کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی درصدد پیاده کردن اهداف و برنامه های شوم خود هستند، یکی از این اهداف، بی هویت کردن جامعه اسلامی ایرانی از طریق ترویج بی حجابی و بی عفتی است.

مسئول بسیج رسانه اصفهان خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف زن یکی از ارکان بقای خانواده محسوب می شود و با زیر سوال رفتن و فروشی شدن آن کیان خانواده نابود خواهد شد.

صفری ادامه داد: دشمن همواره به دنبال این است که با از بین بردن این رکن اساسی از جامعه ایستادگی، مقاومت و اخلاق را در هم شکسته و از درون دچار اضمحلال کند.

مسئول بسیج رسانه اصفهان تصریح کرد: نظام سرمایه داری پروژه نخ نمای حیا زدایی از جامعه را از طریق رسانه ها که در رأس آن ماهواره و شبکه های اجتماعی هستند در حال پیگیری و عملیاتی کردن است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار