عضو خبرگان رهبری:

سخنان مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر در مورد حقوق های نامتعارف فصل الخطاب است

مولوی نذیر احمد سلامی گفت: ساده زیستی در میان مسئولان به ویژه مدیران رده بالای کشور از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و ایشان همواره تاکید فرمودند که مدیران باید ساده زیست باشند و ترویج ساده زیستی در جامعه را از خودشان آغاز کنند
کد خبر: ۸۷۰۷۸۸۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
نذیر احمد سلامی  در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سیستان وبلوچستان با اشاره به این مطلب که از مدتی قبل صحبت ها و مطالبی در ارتباط با دریافت حقوق های نامتعارف از سوی بعضی از مدیران دوایر و شرکت ها در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد و به استحضار مقام معظم رهبری هم رسیدافزود:رئیس جمهوری تصمیماتی را اتخاذ کرده و وعده دادند که پیگیری لازم انجام می شود به همین منظور معاون اول خودشان را مامور پیگیری این موضوع کرد.
وی تصریح کرد: بنا به اظهار مقام های قضایی در این زمینه اقداماتی انجام گرفته و مقداری از این پول ها برگردانده شده اما ضروری است هم قوه مجریه و هم قضاییه به جد وارد این عرصه شوند و حقوق های نامتعارفی که از بیت المال به بخی مدران پرداخت شده بطور کامل برگردانند.
وی ادامه داد: برای آینده قانونی باید وضع شود که از این گونه حیف و میل کردن پول های بیت المال جلوگیری شود.
نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: توده مردم در مورد حقوق های نامتعارف اظهار نارضایتی کردند هر چند این نارضایتی ها در رسانه ها مطرح نشده اما در بطن جامعه این رواج دارد که عده ای با حقوق های نامتعارف خون افراد مستضعف را می مکند که باید جلوی این اجحاف حتما گرفته شود.
مولوی سلامی اظهار داشت: ساده زیستی در میان مسئولان به ویژه مدیران رده بالای کشور از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است و ایشان همواره تاکید فرمودند که مدیران باید ساده زیست باشند و ترویج ساده زیستی در جامعه را از خودشان آغاز کنند.
وی بیان کرد: دریافت حقوق های نامتعارف با عقل و موازین اسلامی مطابقت ندارد و با اصل عدالت اسلامی نیز ناسازگار است.
وی تصریح کرد: حقوق های غیر متعارف یک معضل اقتصادی است که اگر جلوی آن گرفته نشود موجب فاصله طبقاتی بین مردم و ایجاد نارضایتی بخشی از افراد جامعه می شود

ارسال نظرات