نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:

توجه رهبر معظم انقلاب به مساله حقوق های نامتعارف، امید را در مردم افزایش داد

نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه و حساسیت رهبر معظم انقلاب به مساله حقوق های نامتعارف و نجومی امید را در دل مردم افزایش داد و حیات مجددی برای آنان بود
کد خبر: ۸۷۰۷۸۸۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارخبرگزاری بسیج در سیستان وبلوچستان افزود: مساله دریافتی های نجومی مدیران برخی سازمان ها و عمدتا سازمان های بانکی و اقتصادی موضوعی بود که در برهه اخیر به وسیله برخی نمایندگان مجلس افشاگری شد.
وی ادامه داد: مساله مبارزه با فساد مالی و اقتصادی جزو دستورات موکد رهبر معظم انقلاب به روسای قوای سه گانه بوده است که معظم له از اول پاکدستی مسوولان را خواستار شدند.
نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در یک نظام مبتنی بر مکتب اسلام و قرآن توقع از کارگزاران رعایت موازین شرع است، گفت: با توجه به درآمدهای میانی مردم که متاسفانه زیر خط فقر توصیف می شود، این نوع برداشت ها از بیت المال موجبات گلایه مندی مردم را بوجود آورد.
آیت الله سلیمانی افزود: توجه رهبر معظم انقلاب به مساله حقوق های نامتعارف و تاکید ایشان بر ضرورت برخورد جدی با این مساله، یک حیات جدیدی به مردم داد که متوجه شدند شخص رهبری نسبت به این مساله حساسیت فوق العاده دارند.
وی ادامه داد: امیدواریم مسوولان در حد شعار با این مساله برخورد نکنند و با جدیت پیگیر این مساله باشند و با آن برخورد کنند تا نظام آلوده به دوگانگی در دریافت و تبعیض در بهره مندی نباشد.
به گزارش ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه نماز عید فطر به موضوع حقوق ها و برداشت های غیرمنصفانه و ظالمانه اشاره کردند و با تأکید بر اینکه چنین برداشت های نامشروعی از بیت المال، گناه و خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است، افزودند: در این موضوع، در گذشته، قطعاً کوتاهی ها و غفلتهایی شده است که باید جبران شود اما مسئولان باید موضوع حقوق های نامشروع را به طور جدی پیگیری کنند و اینگونه نباشد که ابتدا سر و صدایی به پا و بعد هم قضیه به فراموشی سپرده شود.

ارسال نظرات