وحدت و مقاومت، تنها راه نجات امت اسلامی

امنیتی که با تلاش سربازان گمنام مهیا شده را قدر بدانیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به خنثی شدن توطئه دشمنان به منظور بمب‌گذاری در نقاط مختلف کشور گفت: تمامی این توطئه‌ها با هوشیاری مردم و درایت و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد که گویای بالا بودن سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور است.
کد خبر: ۸۷۰۶۹۳۵
|
۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تاکید بر حفظ اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: بایستی به مظنور حفاظت از اهداف و آرمان‌های نظام مردم و مسئولین با جدیت گام بردارند.

وی افزود: مردم بایستی با هوشیاری در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند چراکه دشمنان اسلام کمر به نابودی جهان اسلام به ویژه ملت ایران بسته‌اند اما دشمنان نظام اسلامی خوشبختانه با وجود رهبری داهیانه مقام‌معظم رهبری به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دستگیری عواملی که قصد بمب‌گذاری در 50 نقطه تهران را داشتند بار دیگر اثبات کرد دشمن کمر به نابودی ما بسته‌اند باید توجه داشت که هوشیاری بیداری مردم و مسئولین در حفظ امنیت کشور بسیار مؤثر است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به خنثی‌سازی این توطئه‌ها گفت: تمامی این توطئه‌ها با هوشیاری مردم، درایت و فداکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد که گویای بالا بودن سیستم اطلاعاتی و امنیتی کشور است.

وی افزود: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا، سپاه پاسداران، دستگاه امنیتی و اطلاعاتی است که این اجازه را نداده که دشمنان بتوانند به داخل کشور نفوذ پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: رمز موفقیت کشور وحدت کلمه و اطاعت از ولی‌فقیه است و تا زمانی که این دو اصل بر کشور حاکم باشد؛ دشمنان نخواهند توانست هیچ اقدامی را علیه نظام اسلامی انجام دهند و به طور حتم با شکست مواجه خواهند شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره آرزوی دفع شرارت‌ها در جهان گفت: بدترین شرّ، شر آمریکا، اسرائیل و تروریست‌های تکفیری است که امیدواریم شرشان هرچه زودتر از سر امت‌های اسلام دفع شود.

وی افزود: آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی، داعش و گروهک‌های تکفیری بسیار کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدشه وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: هم‌اکنون تنها نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نیستند که مشکلات و مسائل را پیگیری و رصد می‌کنند بلکه یک جمعیت 80 میلیونی هوشیار و 160 میلیون چشم از کشور امام زمان(عج) پاسداری و صیانت می‌کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به همکاری مردم با دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور گفت: مردم باید در هر حادثه‌ای هوشیار باشد و کوچکترین موارد مشکوک را به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی منتقل کنند تا تمامی این توطئه‌ها که توسط آل‌سعود، صهیونیست و آمریکا طراحی می‌شود در نطفه خفه شود.

وی با اشاره به حادثه بمب‌گذاری عراق در روزهای گذشته افزود: به خاک و خون کشیدن بیش از چهارصد نفر در عراق نشان می‌دهد این جنایتکاران روی حَجاج‌ها و چنگیزهای تاریخ را هم سفید کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بر حفظ هویت دینی و هویت عبادی پس از ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: دستاوردهای فرهنگی، اخلاقی، تربیتی، عبادی، معنوی، ماه رمضان باعث ارتقا هویت دینی می‌شود و هویت دینی و معنوی در کاهش مفاسد و آسیب‌های جامعه بسیار موثر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات