خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از رسیدگی به درخواست های فوریتی مساجد، امامزادگان و بقعه های متبرکه و آماده سازی این اماکن در طول ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: تمامی اماکن مذهبی این منطقه برای برگزاری مراسم عید فطر آماه اند.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۴۶
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: یکی از اقدامات مدیریت شهری در طول ماه مبارک رمضان رسیدگی به درخواست های فوریتی مساجد در محلات بود که با همکاری سامانه 137 این منطقه جنوبی به انجام رسید.

صفوی با اشاره به اینکه همواره مساجد، محور تمامی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مدیریت شهری بوده است، گفت: با اجرای طرح"مسجد محله من" در طول ماه مبارک رمضان، بیش از 200 پیام شهروندی در قالب ایمن سازی ترافیکی، زیباسازی، نظافت، لکه گیری آسفالت، حذف زاید فیزیکی، مرمت و بازسازی جدول، مرمت پل های فلزی، رفع سد معبر، رسیدگی به فضای سبز و ... در معابر منتهی به مساجد و پیرامون امامزادگان و بقعه های متبرکه انجام شد.

وی تکریم مساجد و افزایش رضایتمندی نمازگزاران و روزه داران را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و تصریح کرد: پیگیری پیام های سامانه 137 همواره از اولویت های مدیریت شهری است ولی پیام های مرتبط با بررسی و رفع نواقص احتمالی مساجد در طول ماه مبارک رمضان از سوی عوامل اجرایی این سامانه با نگاه ویژه تری انجام شد تا زمینه آسایش و رفاه شهروندان به خوبی فراهم شود.

شهردار منطقه 20 بر اساس بازدیدهای میدانی و گفتگو با نمازگزاران در مساجد که در طول ماه مبارک رمضان انجام شد، بازخورد طرح مسجد محله من را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: طرح مسجد محله من در سه فاز زمانی و مناسبتی نیمه اول ماه مبارک رمضان، لیالی قدر و روزهای پایانی و ایام عید فطر در منطقه 20 به اجرا درآمد.

ارسال نظرات