پیام‌ شهیدان انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ برای خدمتگزاران نظام است

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در پیامی مشترکی به مناسبت سالروز شهادت شهیدان انصاری و نورانی گفتند: بی‌شک پیام‌های زندگی درس‌آموز شهیدان انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ برای همه‌ی خدمتگزاران نظام بویژه در استان گیلان در مسیر انجام وظایفشان در قبال مردم دارد.
کد خبر: ۸۷۰۶۶۰۴
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان در متن پیام آیت‌الله قربانی و محمدعلی نجفی آمده است:گیلانیان ولایتمدار و آزاده که در برهه‌های حساس تاریخ پرافتخار ایران اسلامی خوش درخشیده‌اند درعرصه‌ی ارائه‌ی الگوی مدیریت انقلابی و مردمی همراه با تخصص و تعهد مثال زدنی نیز با تقدیم شهیدان انصاری و نورانی تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی از استان‌های دیگر پیشی گرفته‌اند.

در ادامه پیام آمده است:آنچه که باعث شد تا مدت کوتاه خدمت این دو شهید والا مقام در گیلان ماندگار و بی‌بدیل باشد بزرگ منشی، مردمی بودن، داشتن روحیه‌ای مالامال از تعهد و ایمان به نظام و انقلاب بود.

این پیام می‌افزاید:بی‌شک پیام‌های زندگی درس‌آموز شهیدان انصاری و نورانی تکلیفی بزرگ برای همه‌ی خدمتگزاران نظام بویژه در استان گیلان در مسیر انجام وظایفشان در قبال مردم دارد.

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در خاتمه این پیام مشترک اضافه کرده‌اند:با گرامیداشت سالروز شهادت تنها استاندار شهید کشور و معاون عمرانی وی و یاد و خاطره‌ی 257 شهید کارمند استان، توفیق مدیران و کارگزاران نظام را در پیمودن راه و منش آنان از خداوند منان مسئلت داریم.

ارسال نظرات