فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان:

خطر نفوذ دشمن در دستگاه­ های دولتی جدی است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در کارگاه تجربه­ نگاری ویژه کارکنان این سپاه گفت: خطر نفوذ دشمن در دستگاه­ های دولتی، جدی است.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۸۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، سرهنگ  نعمت اله غلامپور در این کارگاه آموزشی که در نمازخانه این سپاه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار همه تلاش خود را کرد تا انقلاب اسلامی را به زانو دربیاورد امّا هیچ گاه در این عرصه موفّق نشد.

وی تصریح کرد: وقتی که شهید محمّد منتظر قائم بعد از شکست عملیات نظامی آمریکا در صحرای طبس در حال عزیمت به مکان حادثه بود و در این راه به شهادت رسید همه فهمیدند بنی صدری که آن زمان فرمانده کل قوا بود نیروی نفوذی دشمن در بین آن­ها بوده است که به همین جهت سالروز شهادت این شهید را روز مبارزه با نفوذ دشمن نام­گذاری کرده و این شهید امسال به عنوان شهید شاخص در سال 1395 انتخاب شده است.

فرمانده سپاه دشتستان در ادامه با اشاره به موضوع تجربه­ نگاری، گفت: همه ما باید هم تجربه کسب کنیم و هم از تجربه­ های دیگران استفاده کنیم لذا برای دست یافتن به این امر مهم باید بتوانیم تجربه­ های خود را بنویسیم تا برای آیندگان، فرمول شود و بتوانند از آن استفاده کنند.

در ادامه  محمّد رضا زارعی تبار معاون دانش و پژوهش سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به تشریح تجربه­ نگاری و نحوه نگارش تجربه توسط کارکنان پرداخت.

انتهای خبر/

ارسال نظرات