برگزاری محفل انس با قرآن در بیمارستان شهداء خلیج فارس بوشهر

به همت حوزه بسیج کارمندی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر عصر دیروز محفل انس با قرآن در سالن اجتماعات بیمارستان شهداء خلیج فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۶۳۶۱
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عصر دیروز محفل انس با قرآن با حضور دو تن از قاریان برتر استانی رضا قائدی و سید حسین حسینی در سالن اجتماعات بیمارستان شهداء خلیج فارس برگزار شد.

در این مراسم محسن سعادت نیا مسئول بسیج کارمندی صاحب الزمان ناحیه بوشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای مردم مومن و روزه دار دربیان اهداف برگزاری این محفل تصریح کرد: حضور قاریان برتر استانی می تواند موجب تقویت روحیه و افزایش تجارب و آشنایی با قاریان استانی می شود.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نزدیکتر شدن ارتباط خود با خداوند و قرآن کریم است تمام اعمال و رفتار ما دراین ماه چند برابر نزد خدا به ثبت می رسد پس سعی کنیم در تمامی ماههای سال رفتار و اعمال خود را همچون ماه مبارک حفظ کنیم تا بتوانیم بنده پاک و مخلصی باشیم .

سعادت نیا گفت: تداوم برگزاری این گونه جلسات و محفلها باعث انس و الفت بین جوانان و مردم با قرآن و دین مبین اسلام می شود آیات کلام قرآن همانند نور می مانند و قلوب را با نور ایمان منور می سازد.

در پایان نماز جماعت به امامت برادر دهقانی اقامه و شرکت کنندگان به صرف افطاری دعوت شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات