مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان:

توان نظامی نیروهای مسلح در پدافند هوایی جمع شده است

مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:امروز تمام ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح در پدافند هوایی جمع شده است
کد خبر: ۸۷۰۵۱۰۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاریبسیج از سیستان وبلوچستان :مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان در بازدید از مجموعه پدافند هوایی استان اظهار داشت: امروز تمام ظرفیت‌های موجود در نیروهای مسلح در راستای تقویت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور بکارگیری شده است که مسئله نقش مهمی در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان دارد.
سرهنگ پاسدارعلی‌اکبر جعفری گفت: پدافند هوایی در عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس نظیر بیت‌المقدس، والفجر ۸، کربلای ۵  نقش موثری ایفاء کرد و توانست بیش از ۷۰۰ فروند از انواع پرنده‌های دشمن متجاوز بعثی  را منهدم کند.
سرهنگ جعفری افزود: نفوذ به اعماق خاک دشمن و رویارویی با مدرنترین امکانات اهدایی استکبار به صدام ودفاع ازحریم هوایی کشور از ویژگی‌های پدافند هوایی در دوران ۸ سال دفاع مقدس است.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز سربازان و پرسنل پدافند هوایی در میدان بسیج سازندگی حضور دارند تصریح کرد: مجموعه سربازان و پرسنل پدافند هوایی تحت عنوان گروه جهادی شناسنامه دار در بسیج سازندگی کد سیستمی دریافت خواهند کرد.
جعفری ساخت و تعمیر مدارس، مساجد و خانه های محروم را یکی از برنامه‌های مشترک بین این دو سازمان عنوان کرد و گفت: مشارکت در طرح هجرت ۳ دانش آموزی با ساخت و تعمیر اولیه یک هزار و ۲۰۰ صندلی و میز دانش‌آموزی به صورت مشترک از دیگر اقدامات بسیج سازندگی و مجموعه فرماندهی پدافند هوایی است که به صورت مشترک انجام خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با حضور در عرصه‌های مختلفی از جمله آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه‌ای، خدمات‌رسانی، عمرانی، مرمت بهسازی و زیباسازی مدارس خدمات گسترده‌ای را در مناطق محروم ارائه داده است.
ارسال نظرات