رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح گفت:

برنامه ریزی برای فرهنگ نباید موجب هدر دادن منابع باشد

سردار نقدی در جلسه بررسی برآوردها، فرصت ها و آسیب های بومی محلی منطقه 3 گفت:برنامه ریزی برای فرهنگ کار سخت و پیچیده ای است و نباید موجب هدر دادن منابع باشد .
کد خبر: ۸۷۰۴۸۹۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین
با حضور در ناحیه مقاومت بسیج شهید مفتح در جلسه ای که به منظور بررسی برآوردها، فرصت ها و آسیب های بومی محلی در سطح منطقه سه تهران تشکیل شد شرکت کرد.
رئیس بسیج مستضعفین  در این جلسه با توجه به مشکلات و مزایای طرح های فرهنگی اظهار داشت: برنامه ریزی برای فرهنگ کار سخت و پیچیده ای است و نباید موجب هدر دادن منابع باشد و بایستی با توجه به پراکندگی برنامه ها و تصمیم گیری ها این کار با هدف واحد و یکپارچه در کل کشور پیش رود.
وی در ادامه گفت: پیچیدگی کار آنجاست که ضمن آنکه هر ناحیه به اقتضای محل خود برنامه ریزی می کند در جمع و در کل کشور نیز باید برنامه واحدی پیش بینی شود. برای این کار شاخص هایی تعیین شده است که برنامه ریزی ها بایست بر اساس آنها انجام شود؛ مانند ولایت مداری، دشمن شناسی و بصیرت، احساس تکلیف انقلابی و در صحنه بودن، دشمن ستیزی، امر به معروف، تقویت وحدت و یکپارچگی مردم حول محور ولایت، ارتقا و تقویت عمق اعتقادی و معرفتی، بهبود سبک زندگی مردم و استحکام کانون خانواده و ... .
وی در ادامه با توصیه به استفاده از ظرفیت های منطقه ای و فرا منطقه ای موجود در منطقه برای پیشبرد اهداف، گفت: این شاخص ها در ابتدای سال آینده نسبت به امسال سنجیده خواهد شد که بایستی پیشرفت داشته باشند.
آهنگر فرمانده ناحیه شهید مفتح نیزدر این جلسه به تشریح موقعیت مکانی و فعالیتهای ناحیه شهید مفتح پرداخت و با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه از جمله فعالیت فرق ضاله، تمرکز برخی گروه ها و فعالیتها در منطقه و... همچنین وجود مراکز حیاتی و حساس، و مراکز تفریحی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تجاری فرا منطقه ای در سطح منطقه سه، توضیحاتی ارائه کرد.
در این جلسه علاوه بر رئیس سازمان بسیج، برخی معاونین این سازمان و همچنین فرمانده و جانشین سپاه تهران بزرگ و برخی معاونین این سپاه حضور داشتند.
ارسال نظرات