تجلیل از خادمین و فعالین قرآن و نماز در سپاه شهرکرد

آیین تجلیل از فعالین و خادمین قرآن و نماز در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه ناحیه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۸۸۱
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم با حضور کارکنان پایور و وظیفه سپاه ناحیه شهرکرد و سخنرانی حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام اسماعیل زمانپور، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآن و نماز در جامعه، گفت: اولین نشانه از حکومت صالحان اقامه نمازاست.

زمانپور با بیان اینکه باید برای ترویج و گسترش فرهنگ نماز بیش از پیش تلاش نماییم، گفت: به برکت خون‌ شهدا و مجاهدت‌های امام خمینی(ره)، هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تلاش مسئولان و روحانیت، نماز از غربت خارج شده است.

وی افزود: بر اساس آیات قرآن، یاری کنندگان دین خدا کسانی هستند که اگر در زمین به آنان توانایی و امکاناتی ارزانی شود، به جای غرور، به وسیله نماز، ارتباطشان را با خالق خود محکم تر می‌کنند.

در پایان با حضور مسئولین ناحیه از تلاش تعدادی از فعالین و خادمین قرآن و نماز تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است: برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان اعم از؛ محفل انس با قرآن، کلاس الحافظون، کلاس نور مبین و تفسیر، قرائت روخوانی و تجوید و ... در نواحی مقاومت بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری در سطوح مختلف برای کارکنان پایور و وظیفه برگزار شد و برخی از این کلاسها در ادامه سال نیز استمرار دارد.

ارسال نظرات