انسیه شاه حسینی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان از فیلمسازان متعهد و انقلابی حمایت کنند

کارگردان کشورمان گفت: به نظر می رسد نبود مدیریت فرهنگی باعث عدم حمایت از آثار ارزشی و پر مخاطب شده است، مسئولان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص باید از فیملسازان متعهد و انقلابی حمایت کرده و بودجه در اختیارشان بگذارند تا آنها اتفاقات عظیم تاریخ کشورمان را به تصویر بکشند.
کد خبر: ۸۷۰۴۳۴۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲
انسیه شاه حسینی کارگردان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مردم به دیدن فیلم های انقلابی و ملی احتیاج دارند اتفاقات مهمی همچون هفتم تیر ماه از جمله اتفاقاتی است که برای جوانان کشور درس و پند دارد.

وی افزود: فقط کافی است مسئولان و متولیان فرهنگی که بودجه هم در اختیار دارند با کمک گرفتن از کارشناسان و نخبگان فرهنگی برای نقاط عطف تاریخ کشورمان برنامه ریزی کرده و تمام محور ها را مشخص کنند.

این کارگردان خاطر نشان کرد: به نظر می رسد نبود مدیریت فرهنگی باعث عدم حمایت از آثار ارزشی و پر مخاطب شده است، مسئولان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص باید از فیملسازان متعهد و انقلابی حمایت کرده و بودجه در اختیارشان بگذارند تا آنها اتفاقات عظیم تاریخ کشورمان را به تصویر بکشند.

شاه حسینی تأکید کرد: دولت باید حمایت مادی خود را از ساخت این گونه فیلم ها اعلام کند تا با توجه به بیکاری هنرمندان، آنها به این کار تشویق شوند. بنده حاضرم در این مورد پیش قدم شوم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار