امام جمعه دره شهر گفت: بر طبق کتاب سری "تلموت"، یهودیان افراطی خود را نژاد برتر و دیگران را حیواناتی در شکل انسان می دانند که خداوند انها را برای خدمت به یهود خلق کرده است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۹۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سیمره خبر ، حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس گفت: این روز بزرگ یادگار و ابتکار خلاقانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران، نماد پاسداری مردم از خون شهدای اسلام و نیز بهانه ای برای همبستگی امت اسلام در مواجه با استکبار و رژیم غاصب صهیونیست است.

وی در ادامه با اشاره به اعتقادات یهودیان افراطی اظهار کرد: بر طبق کتاب سری "تلمود"، یهودیان افراطی خود را نژاد برتر و دیگران را حیواناتی در شکل انسان می دانند که خداوند انها را برای خدمت به یهود خلق کرده است.

قنبر بیگی افزود: یهودیان با ادعای جنس برتر بودن و نژاد پرستی مسلمانان و شیعییان را دشمنان اصلی خود می دانند که این خود برای جامعه بشری خطرناک و مضر است.

.

وی تصریح کرد: بی رحمی آنها بحدی بود که یک روز تا غروب 70 پیامبر را کشتند بطوریکه خداوند به دلیل کافر بودن به آیات قرآن و پیامبران الهی مهر ذلت برپیشانی آنان زده است.

خطیب نماز جمعه دره شهر در ادامه به مسئله اسراف اشاره کرد و یادآور شد: شدت اسراف نزد ایرانیان بحدی است که از پسمانده غذایشان می توان چند خانواده را سیر کرد.

وی افزود: در افطاریها، مراسمات ختم و عروسی با پخت چندین رقم غذای غیر ضروری حد اسراف را به بالاترین نقطه رسانده ایم.

قنبربیگی خاطرنشان کرد: متاسفانه این غذاها بعضا بجای رسیدن به دست افراد مستحق در اختیار متمولین و افراد بی نیاز قرار می گیرد که باید از این کار خودداری کرد.

وی همچنین به اسراف در انرژی نیز اشاره کرد و افزود: اینکه ما توانایی پرداخت پول حاملهای انرژی را داریم بهانه خوبی برای مصرف بی رویه آنهم در فصولی مانند تابستان و زمستان نیست.

خطیب نماز جمعه در شهر در ادامه با تبریک سالروز آزادسازی مهران نیز گفت: متاسفانه آنچه شایسته مهران، قلاویزان وکله قندی که از مناطق عملیاتی استان ایلام حساب می شوند کار صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: باید با رفع زیرساختها و پربار کردن برنامه ها، زمینه استفاده معنوی بیشتری را برای راهیان نور و میهمانان خارج از استان را فراهم کنیم.

حجت الاسلام قنبر بیگی همچنین با تقدیر از مردم دره شهر بخاطر برگزاری باشکوه محفل انس قرآن، گفت: حضور پرشور روز گذشته مردم شهرستان در محفل انس با قران که با حضور قاری مصری درحسینه اجرا شد باعث افتخار ودلگرمی خدمتگذاران شما در اجرای این برنامه بود.

وی با بیان اینکه حضور در اینگونه مراسمات باعث افزایش معنویت می شود، یادآورشد: درتماسی که با "احمد ضیف" قاری بین المللی داشتیم وی ازمهمان نوازی ،حضور،شوروهمراهی مردم شهرستان دره شهرتشکر کردند.

حجت الاسلام قنبر بیگی همچنین به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان اشاره کرد و افزود: این مراسم با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد روز یکشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

امام جمعه دره شهر خاطر نشان کرد: کمک خدا پسندانه شما باعث رفع مشکل این افراد و جلوگیری از آسیب شدید اجتماعی خانواده این مددجویان خواهد شد.

ارسال نظرات