دوباره ترکش حضورتنگستانیها بر قلب اسراییل نشست؛ این بار روز جهانی قدس+ تصاویر

حرارت حضور تنگستانیها در روز قدس امسال آنقدر بالا بود که حتی دمای 47 درجه هوا نیز نه تنها حس نشد بلکه بر این شکوه و عزت افزود تا یک بار دیگر روز قدس نماد اتحاد مسلمانان و نشان دادن حس انزجار بر علیه اسراییل و صهیونیسم غاصب شود.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۴۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛روز جهانی قدس بار دیگر فرارسید، حکایت امروز مردم در خیابان‌ها، حکایت مظلومیت شصت‌وهشت‌ساله ملتی است که قربانی بد اندیشی و کج فهمی افرادی شده‌ که بویی از انسانیت نبرده‌اند.

امروز مردم شریف تنگستان با مشت‌های گره‌کرده، امید را برای کودکان فلسطینی به ارمغان می‌آورند و این مردم به‌خوبی می‌دانند که‌ چشم امید صدها فلسطینی به مشت های ماست.

روز قدس روز بیداری اسلامی و روز نمایش اقتدار اسلامی مسلمانان در مقابل استکبار جهانی است.

مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه تنگستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، فریاد ضد استکباری سر داده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.

مردم ولایت مدار تنگستان در راهپیمایی امروز با در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آنان نوشته هایی از جمله قدس شریف به آغوش مسلمانان باز خواهد گشت، قدس روز همبستگی با ملت مظلوم فلسطین و روز قدس روز اسلام است خواستار اتحاد و انسجام بیش از پیش مسلمانان شدند.

مردم روزه دار تنگستان در مسیر از پیش اعلام شده ضمن اعلام انزجار از حمایت های استکبار جهانی از اعمال جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین آمادگی خود را برای ریشه کنی این رژیم اعلام کردند.

شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» ،«مرگ بر ضدولایت فقیه» و «مرگ بر فتنه گر» عمده شعارهای انقلابی راهپیمایان اهرم را تشکیل داده است.




ارسال نظرات