پیام تشکر فرمانده سپاه تنگستان از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان در پیامی از حضور گسترده اقشار مختلف مردم بصیر و همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۴۷
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، محمد علی ملاکی در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم و با بصیرت این شهرستان و بسیجیان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت،جانبازان ، در راهپیمایی روز قدس، تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است: مراسم روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده شما بسیجیان دلاور مرد و شیر زن در کنار مردم مومن، متعهد و ولایتمدار و همیشه در صحنه از بهم پیوستن زلال انسان های پاک سرشت و نوع دوست ایران اسلامی، دریایی خروشان از حمایت و دلگرمی برای ملت های ستمدیده جهان آفرید و به تریبونی رفیع برای محکومیت غاصبان و جنایتکاران سرزمین فلسطین و نخستین قبله مسلمانان جهان تبدیل شد.

این پیام تقدیر می افزاید: راهپیمایی روز جهانی قدس، به عنوان یک حرکت حماسی نشان دهنده وحدت، اتحاد، همبستگی و بصیرت ملت در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت های مظلوم و آزاده است.

در این پیام آورده شده است: مردم ولایتمدار ،با بصیرت و عالم پرور اهرم با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادت شما، بی تردید این حضور عظیم و حماسی شما بسیجیان و مردم فهیم و ولایت مدار شهرستان که در لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) صورت گرفت، نشان از حرکت در مسیر انقلاب و آرمانهای معمار کبیر انقلاب بوده است و همانا با حضور گسترده و بی نظیر خود عظمت اسلام و امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاندید و مایه نا امیدی و ترس دشمنان شدید.

این پیام تا کید دارد: امروز بار دیگر طنین داد خواهی شما مردم مؤمن و افتخار آفرین، با خروش عالمگیر ملت بزرگ ایران و مسلمانان اقصی نقاط جهان در هم آمیخت و اقیانوس عظیم حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مسلمان و مظلوم فلسطین را در پهنه عالم متجلی ساخت.

این پیام می افزاید: روز قدس فرصتی بود تا قدرت ، ابهت و صلابت و اقتدار مسلمانان آزاده جهان به رخ ستمگران کشیده شود و ناقوس سقوط و تباهی و اضمحلال غارتگران و متجاوزان به صدا درآید.

فرمانده سپاه تنگستان در پایان این پیام از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم و با بصیرت این شهرستان و بسیجیان، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت،جانبازان ، امام جمعه شهر اهرم، فرماندار تنگستان، بخشدار، معاونین فرماندار، مسئولان ادارات تنگستان و هیئت های مذهبی در راهپیمایی روز قدس، تقدیر و تشکر کرد.


ارسال نظرات