امام جمعه اهرم:

مثلث شوم امریکا؛ اسراییل و آل سعود علیه جهان اسلام است/از جنایت اسراییل در فلسطین 70 سال می گذرد

امام جمعه اهرم گفت: در سال‌های اخیر نقشه های شوم و خطرناکی برای برهم ریختن جهان اسلام طراحی شده است که منشا آنها مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت وهابی آل‌سعوداست که جهان اسلام را نشانه گرفته است.
کد خبر: ۸۷۰۴۱۴۵
|
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حجت‌الاسلام عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم ضمن تشکر از حضور گسترده جوانان در مراسم شب‌های قدر اظهار داشت: حضور گسترده جوانان در شب‌های قدر در مساجد، حسینیه و تکایا از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران وهمان رویش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی روز قدس را میراث بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: امام(ره) با درایت و تدبیر خود برای حمایت از  مردم مظلوم، ستمدیده و رنج‌کشیده فلسطین و برای آزادی قدس شریف هفته آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس نام‌گذاری کردند.

راستگو افزود: نزدیک به 70 سال است رژیم جعلی صهیونیستی با حمایت‌های غرب  و آمریکا با کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اشغال خانه‌های فلسطینیان متأسفانه در دل کشورهای اسلامی اعلام موجودیت کرد.

امام جمعه اهرم ادامه داد: مسئله فلسطین باید اولویت نخست جهان اسلام باشد زیرا اولویت مسئله فلسطین مبارزه با سرچشمه تمام مشکلات و مصیبت‌های جهان اسلام است.

وی گفت: تمام گرفتاری‌ها، ترورها، جنایت‌ها و اقدامات گروه‌های تکفیری در قلب کشورهای اسلامی که توطئه‌ای خطرناک است و ریشه در رژیم نامشروع صهیونیستی دارد.

راستگو افزود: متأسفانه حکومت برخی کشورهای عربی به‌جای اینکه کمک کنند برای آزادی فلسطین، امروز دستشان در دست رژیم صهیونیستی است و تمام ثروتشان در اختیار گروه‌های تکفیری برای کشتار مردم مظلوم و ستمدیده کشورهای اسلامی و تقویت رژیم جعلی صهیونیستی است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: امروز سران رژیم آل سعود در پی عادی‌سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی است که انتظار داریم جوانان کشورهای اسلامی با الگو گیری از خالد اسلامبولی که انور سادات خائن را به درک واصل کرد حنجره این خائن به اسلام و المسلمین را پاره کنند.

وی افزود: تا به امروز هیچ مسئله‌ای  نتوانسته مسئله مربوط به فلسطین، روز جهانی قدس را به فراموشی بسپارد.

راستگو گفت: در سال‌های اخیر نقشه شوم و خطرناکی برای برهم ریختن  جهان اسلام  طراحی و در حال اجراست  این نقشه یا در اصطلاح  مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت وهابی آل‌سعود علیه جهان اسلام است، به این خاطر روز جهانی قدس از اهمیت بسیار بالایی  برخوردار است زیرا حضور در این روز موجب می‌شود تا خواب خوش از رژیم صهیونیستی گرفته شود و در آینده شاهد نابودی این غده سرطانی در منطقه باشیم

ارسال نظرات