بيانيه مشترک قرارگاه قدس و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس :

قدس محور هويت و اتحاد همان امتي است كه مستضعفان زمين را وارثان واقعي مي‌داند

قدرت خداوند درگام‌هاي استوار مردان و زنان مسلمان و درياي مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود مي‌يابد
کد خبر: ۸۷۰۳۷۴۶
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
حماسه‌ي روز قدس يادآور فرياد رعدآساي امام راحل «ره» است که همچون صاعقه بر سر سفاکان صهيونيست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ويژه درکشورهاي اسلامي طنين افکن شد و مسير مبارزه‌ي بي‌امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخت.
مردمي که بيش از نيم قرن درمصاف با دژخيمان پليد و ددمنشان غاصب همچنان نستوه و استوار از خود مقاومت و پايمردي نشان داده‌اند و با انتخاب آگاهانه‌ي شهادت طلبي و به قربانگاه فرستادن
جگر گوشه‌هايشان ازشرف و کرامت انساني و ارزش‌هاي مقدس اسلامي‌شان جانانه دفاع نموده و از سرزمين ميهني خويش پاسداري وحفاظت مي‌کنند.
قدس محور هويت و اتحاد همان امتي است كه مستضعفان زمين را وارثان واقعي مي‌داند و براي زورمداري و بي‌عدالتي عمري كوتاه قائل و ايمان دارد كه نصرت و پيروزي از آن صالحان و هدايت يافتگان خواهد بود.
دراين روز بزرگ، قدرت خداوند درگام‌هاي استوار مردان و زنان مسلمان و درياي مواج وخروشان مسلمانان روزه‌دار نمود مي‌يابد.
روز قدس، روز رژه سپاهيان اسلام در برابر چشمان حيرت زده‌ي مستکبرين جهان، روز نمايش اتحاد و همبستگي جهان اسلام در مقابل نمادهاي کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومي ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژيم تروريست و اشغالگر قدس و حامي آن شيطان بزرگ آمريکاي جنايتکار است که درتوحش و درنده خويي روي هيتلرها و چنگيزها را سفيد کرده اند.
فلسطين! كه روزگاري صهيونيسم قائل به موجوديتش نبود؛ امروز به مدد استقامت، عزت و عظمتش کاری کرد که رژیم اشغالگر قدس با خفت و خواری دور خود حائل ایجاد کند و رؤیای از نیل تا فرات را برای همیشه از یاد ببرد.
امروز که دست خون آشام صهیونیست بار دیگر از آستین نوکران و جیره خواران زبون شان یعنی آل سعود و وهابیت جنایتکار گوشه ای دیگر از اسلام را نشانه گرفته و زنان و کودکان بی دفاع را در عراق، سوریه، یمن و بحرین مورد حمله وحشیانه قرار داده اند، و حتی با وقاحت و بی شرمی تمام، حق ملیت را از مردم اصیل و علمای شیعه از جمله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین سلب می نمایند؛ ما پاسداران و بسیجیان سپاه استان سیستان و بلوچستان از مردم همیشه در صحنه استان دعوت می نماییم تا با حضور یکپارچه و حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن محکومیت این جنایات و میثاق مجدد با آرمانهای امام راحل(ره)، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمانان که در اقصی نقاط جهان مورد شکنجه دژخیمان
ارسال نظرات
آخرین اخبار