خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین (ع) عنوان کرد

روز قدس فرصت‌سازی هوشمندانه برای تولید مقاومت ضد صهیونیستی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین (ع) گفت: پیام جهانی راهپیمایی روز قدس، فرصت‌سازی هوشمندانه و تمام عیار برای تولید مقاومت ضد صهیونیستی و اعلام برائت جهانی از اسرائیل غاصب و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۷۰۳۷۴۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷

حجت‌الاسلام مسیح‌الله عبدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اهمیت روزقدس که در اهمیت و تداوم جبهه مقاومت است، اظهار داشت: با توجه به وضعیت و چهره جدید کشورها و منطقه و همسویی آنها با رژیم صهیونیستی به ویژه عربستان و ترکیه حساسیت روز قدس امسال بیشتر است.

وی افزود: شعله های مقاومت و انتفاضه،حیات ننگین رژیم غاصب صهیونیستی و کشورهای هم سو را در بر خواهد گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین (ع) با بیان اینکه استکبارستیزی و مقابله با استکبار از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: حمایت از فلسطین و مقاومت اسلامی مبتنی بر مبانی اعتقادی و آموزه‌های دینی و از محوری‌ترین مولفه‌ها و سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: استکبارستیزی متکی بر ارزش‌ها و باورهایی است که ریشه در اسناد بالادستی انقلاب اسلامی مانند قرآن و مواضع و دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دارد و در راستای عقلانیت و منافع ملی جهان اسلام است.

عبدی عنوان کرد: اهمیت و دعوت از آحاد ملت ایران برای حضور پرشور و یک پارچه در راهپیمایی روز قدس، نمایش وحدت و اتحاد با حضور حماسی و انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم اشغالگرقدس و حامیان غربی و عربی آن است.

به گفته وی پیام جهانی راهپیمایی روز قدس، فرصت‌سازی هوشمندانه و تمام عیار برای تولید مقاومت ضد صهیونیستی و اعلام برائت جهانی از اسرائیل غاصب و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 32 انصارالحسین (ع) ابراز داشت: آزادی بیت المقدس و ملت شریف فلسطین و نابودی رژیم جعلی و جلاد صهیونیستی

از شعارهای اصلی این روز جهنی است که آحاد مردم و آزادیخواهان جهان آن را فریاد خواهند کشید.

وی با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس ادامه داد: ملت ایران اسلامی و جهان اسلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مبتکر روزجهانی قدس و معمار انقلاب اسلامی و تأکید بر لزوم پیگیری راهبردها و منویات خلف صالح ایشان امام خامنه ای(مد ظله العالی) در پیگیری آرمان آزادی قدس شریف عموم ملت ایران و استان همدان برای حضور پر شور و یک پارچه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت.

عبدی خاطرنشان کرد: شعله‌های مقاومت و انتفاضه فلسطین و حمایت امت اسلامی گسترده‌تر از گذشته، حیات ننگین اشغالگران قدس شریف را دربر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار