دعوت سازمان ورزش بسيج از عموم مردم براي حضور در راهپيمايي روز قدس

سازمان ورزش بسيج در بيانيه اي از جامعه ورزش و عموم مردم براي حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس دعوت كرد.
کد خبر: ۸۷۰۳۱۵۳
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

به گزارش  خبرگزاري بسيج به نقل از  پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، به مناسبت فرا رسيدن روز قدس، سازمان ورزش بسيج با صدور بيانيه اي از جامعه ورزش و عموم مردم براي حضور در راهپيمايي روز قدس دعوت به عمل آورد.

در اين بيانيه آمده است:روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاددنیای اسلام است. در حالي امسال در آستانه روز قدس هستيم كه تلاش نيروهاي تكفيري صهيونيستي براي به آشوب كشاندن منطقه با مقاومت فرزندان برومند اسلام و مدافعان حريم اهل بيت ناكام مانده است و روز پيروزي فرزندان مقاومت و شكست گروه هاي ترويستي كه ساخته و پرداخته رژيم منحوس صهيونيستي هستند، نزديك است.

سازمان ورزش بسيج از جامعه ورزش و عموم مردم روزه دار دعوت می کند تا در پیروی از آموزه های جاودان امام راحل و لبیک به دعوت مقام معظم رهبری در روز جمعه 11 تیر مصادف با 25 رمضان در خیزشی عظیم و در کنار جبهه بزرگ مقاومت و بیداری اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین علیه ظلم اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی  با حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت را به گوش جهانيان برسانند. 

ارسال نظرات