رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 6 بخش همزمان با روز خبرنگار در گیلان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۰۲۶۰۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷

محسن جعفری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برگزاری نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان، اظهار کرد: این جشنواره با هدف افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب در رسانه‌ها و تقویت روحیه خودباوری بین خبرنگاران انقلابی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در 6بخش، بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس برگزار میشود، تاکید کرد: آثار باید در یکی از موضوعات "اقتصاد مقاومتی"، "امر به معروف و نهی از منکر"، "دشمن شناسی"، "معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی" و "تقویت روحیه خودباوری" به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

جعفری به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: آثار ارسالی باید در یکی از رسانه‌های مکتوب و مجازی از جمله نشریات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی منتشر شده باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه هر یک از شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند حداکثر 5 اثر در بخش‌های مختلف با موضوعات مشخص شده ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در بخش عکس باید گزارش‌های تصویری (مجموعه عکس) با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.

وی به نوع ارسال آثار اشاره و بیان کرد: آثار درج شده در رسانه‌های مجازی باید به صورت لینک اینترنتی که نام خبرنگار در آن درج شده باشد به رایانه دبیرخانه ارسال شود.

جعفری ادامه داد: همچنین آثار منتشر شده در نشریات محلی می‌تواند به دو صورت اسکن شده به آدرس رایانه دبیرخانه و یا به صورت چاپی به آدرس مکانی دبیرخانه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره، 10 مرداد ماه 1395 می‌باشد، افزود: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آدرس رایانه دبیرخانه جشنواره استانی ابوذر،basij.resane.gilan@chmail.irو آدرس مکانی آن رشت، ابتدای شهرک امام خمینی (حمیدیان)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان می‌باشد.

جعفری در پایان، با اشاره به اینکه به صاحبان سه اثر برگزیده در هر بخش جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان، لوح تقدیر و جوایزی اهدا می‌شود.، اذعان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 33142305 تماس حاصل نمایید.

ارسال نظرات