تقدیر رهبر معظم انقلاب از گروه تواشیح حضرت محمدرسول الله (ص)

رهبر معظم انقلاب ضمن قدردانی از تولید تواشیح اسماءالحسنی گروه تواشیح حضرت محمدرسول الله(ص) که قبل از اذان مغرب از شبکه تهران پخش می‌شود فرمودند: «کار جالب و قشنگی بود، واقعاً لذت بردم، تشکر کنید».
کد خبر: ۸۷۰۲۵۸۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، اجرای اسماء الحسنی گروه تواشیح حضرت محمد‌ رسول‌الله(ص)که در آستانه اذان مغرب و عشا در ایام مبارک ماه رمضان از شبکه ی تهران پخش می شود مورد استقبال رهبرمعظم انقلاب قرار گرفت .

این اثر به همت سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ و شبکه تهران تولید شده و در لوکیشن نو و صحنه پردازی های متنوع از آغاز ماه مبارک بر روی آنتن شبکه‌های مختلف رفته است و مورد تحسین و تقدیر رهبر عظیم الشأن انقلاب قرار گرفت و با ارسالی پیامی مراتب تقدیر و تشکر خود را از این گروه اعلام کرد.

متن پیام رهبر معظم انقلاب به این شرح است: «کار جالب و خیلی قشنگی بود، واقعاً لذت بردم، تشکر کنید».

اعضای گروه محمد‌ رسول‌الله (ص) سحرگاه فردا چهارشنبه 9 تیر‌ماه با حضور در برنامه سحر‌گاهی شبکه اول سیما به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

گروه تواشیح محمد رسول الله (ص) متشکل از 13 گروه ممتاز تواشیح تهران است که عبارت است از گروه‌های الهادی، نورالمهدی، محراب، نورالساجدین، قدر، کریم آل طه، ذکر، الغدیر، ولایت، ذوالقدر، احرار و سبحان که  منسجم و حرفه‌ای در این برنامه حاضر شدند. 
ارسال نظرات