علی اشرف خانلری
حجت الاسلام و المسلمین محمدی ثانی:
خبرگزاری بسیج: کلاس اخلاق با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی ثانی در جمع سبزپوشان حریم ولایت در ناحیه بهارستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۲۴۸۸
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ناحیه بهارستان؛ جلسه اخلاق در حسینیه ثارالله ناحیه بهارستان با حضور پایوران و سربازان و با بیانات شیوای حجت الاسلام والمسلمین ثانی برگزار شد.

ثانی با تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام در سخنانی اظهار داشت: شب  19 ماه مبارک رمضان در حد وارد شدن بر موضوع است، شب 21 امضاء و قرارداد و شب بیست و سوم اسباب کشی و تثبیت است که هرکدام اهمیت خاصی برای خودش دارد.

وی درادامه افزود: توبه وجوب فوری دارد بعد از آنکه سیاهی وارد وجود انسان می شود سریعا باید با توبه آن را پاک نماید، بعضی مواقع ارتباط حاصل می شود و فضائلی نصیب انسان می شود سعی کنیم سریع آن را قطع نکنیم و با توبه وجودمان را پاک نماییم، توبه زمان دارد و تا وقتی ملک الموت را دیدیم وقت به پایان می رسد و خداوند کریم به تمام معنا و با هر شرایطی فرمودند بیایید درب توبه باز است و توبه برای تعالی است نه اینکه کسی گناهی دارد توبه نماید و یک نفر بر می گردد خداوند می فرماید گمشده خودم را پیدا نمودم.

 

 

 

ارسال نظرات