امام جمعه زابل:

شهید سید محمدتقی طباطبایی یک عالم و مجاهد وفادار به امام راحل بود

امام جمعه زابل گفت: شهید سید محمدتقی طباطبایی یکی از یاران شهید بهشتی و یک عالم و مجاهد وفادار به امام راحل بود
کد خبر: ۸۷۰۱۸۸۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان وبلوچستان مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم سید محمد تقی حسینی طباطبایی با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، علی اصغر میرشکار معاون امنیتی سیاسی استاندار  و جمعی از فرمانداران و ائمه جمعه منطقه و فرماندهان نظامی و لشکری و عموم مردم در بقعه شهید حسینی طباطبایی برگزار شد.
امام جمعه زابل در این مراسم ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت امام علی (ع)، اظهار کرد: سالروز شهادت 72 یار انقلابی امام راحل عظیم‌الشأن را مخصوصا دو شهید شاخص و بزرگوار حضرت آیت الله شهید بهشتی و سید شهیدان استان سیستان و بلوچستان، عالمی فاضل حضرت آیت الله شهید محمد تقی حسینی طباطبایی را تسلیت عرض می‎کنیم.
حجت‌الاسلام علی اکبر کیخا افزود: مجلس یاد بود یک عالم است، عالمی مجاهد، عزیزی که به دو عنوان مزین شده است؛ یک عنوان و زینت عالمیت و علم که عالم واقعی کسی است که هم ردیف ملائک شده است در شهادت به اینکه معبودی جز خدا نیست.
وی ادامه داد: زینت دوم شهید والا مقام سید بزرگواری که سیستان افتخار وجودش را می‌کند جهاد و مجاهدت است؛ نزدیکترین مردم به درجه نبوت، اهل علم و جهاد هستند که شهیدحسینی طباطبایی هر دو این زینت را در وجودشان ذخیره کرده بودند.
امام جمعه زابل اضافه کرد: هر عزیزیی که به دو زینت علم و جهاد برسد پاداش مجاهدینی به مثل شهید بهشتی‎ها و حسینی طباطبایی اجر عظیمی دارد.
وی بیان کرد: آیت الله شهید حسینی طباطبایی عالمی بصیر است که کلیت امور انقلاب، بیداری مردم و آشنایی مردم خطه سیستان با افکار امام راحل عظیم‌الشأن را در دست داشتند و چگونگی نشر اعلامیه‎های امام را مدیریت می ‎کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار