كار را برای رضایت خدا انجام دهيم

مسئول دفتر نمايندگی ولی فقيه در سپاه لردگان در كلاس اخلاق به وصيت نامه امام علی (علیه السلام) در نامه 47 اشاره كرد و گفت: نامه 47 حضرت امير المؤمنين(علیه السلام) خطاب به امام حسن(علیه السلام) و امام حسين(علیه السلام) می باشد و در آن چكيده ای از مطالب بسيار مهم بيان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۳۲۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت السلام و المسلمین نباتی خاطرنشان کرد: حضرت در ابتدای اين وصيت سفارش به تقوا می كنند و می‌فرمايند به سمت زرق و برق دنيا نرويد و حتی اگر او[دنيا] به شما روی آورد، شما به سوی او نرويد.

وی بيان كرد: حضرت علی(علیه السلام) در ادامه می‎فرمايند: اگر دنيا چيزی از شما گرفت غصه آن را نخوريد.

نباتی در اين رابطه افزود: اسلام تأكيد دارد كه مراقب نعمت هايي كه به ما داده شده باشيم اما اگر آن ها از ما گرفته شد غصه نخوريم چون اصل دنيا فانی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان به وصيت بعد امام علی(علیه السلام) به دو فرزند بزرگوار خود حضرات حسنين(علیه السلام) مبني بر گفتن حق اشاره و اظهار می‎كند: مواظب باشيم و حرف حق را بگوييم حتی اگر حرف حق به ضرر خود ما و كسان ما باشد.

این مسئول در ادامه سخنان خود گفت: حضرت مي فرمايند عمل كنيد براي اجر و پاداش الهي. يعني كار را براي خدا انجام دهيم. كار براي خدا خستگي ندارد و خيلي از ما براي مردم كار را انجام مي دهيم، فقط براي مطرح كردن خود.

ارسال نظرات