مدیر اردویی و گردشگری سپاه امام رضا(ع) دشتی خبر داد

اعزام 225 نفر از دشتی به اردوهای راهیان نور غرب کشور

مدیر اردویی و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: 225 نفر از دشتی به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۰۵۵۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰



 



به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، محمد کاشفی ظهر امروز در نشست با سرپرست بسیج رسانه شهرستان دشتی گفت: 225 نفر از بسیجیان هنرمند برادر و خواهر از شهرستان دشتی تابستان امسال به همراه چهار دستگاه اتوبوس و چند دستگاه خودروی سبک به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

مدیر اردویی و گردشگری سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: اعزام کاروان به مناطق غرب کشور 5 روز ادامه خواهد داشت و از مناطق مختلف سرپل ذهاب، موزه کرمانشاه، طاق‌بستان، پادگان ابوذر، مرصاد، قصر شیرین، ارتفاعات بازی دراز و گلزار شهدای گمنام بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق مختلف عملیاتی در غرب و جنوب حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های سوم، چهارم و آینده است.

کاشفی با بیان اینکه تبیین ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌های رزمندگان و شهدا وظیفه همه ماست، گفت: همکاری رسانه بسیج با مجموعه‌های مختلف به‌خصوص بسیج هنرمندان بر هیچ‌کس پوشیده نیست و تاکنون رسالت خود را در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت ایفا کرده است.

وی ادامه داد: یکی از وظیفه سنگین بسیج رسانه تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان است، زیرا نسل جوان و نوجوان باید بداند که امنیت، آرامش، آسایش و راحتی زندگی امروز مرهون رشادت‌های رزمندگان شهداست.

کاشفی بیان داشت: پیمایش وصیت‌نامه شهدا از رسالت‌های بسیج رسانه است که الحق والانصاف بسیج رسانه در این زمینه خوب عمل کرده است و انتظار داریم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته توسط تمام رسانه‌ها در جامعه گسترش یابد.

سرپرست بسیج رسانه شهرستان دشتی نیز گفت: امروز بزرگ‌ترین رسالتی که همه رسانه‌ها و مجموعه‌های فرهنگی بر عهده ‌دارند، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل‌های سوم، چهارم و آینده انقلاب است زیرا این فرهنگ نقش مؤثری در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دارد.

اسماعیل حاجیانی افزود: دوران 8 سال دفاع مقدس یکی از زیباترین جلوه‌های این فرهنگ بود که به تعبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آثار و برکات فراوانی داشت و باید از آن حفاظت و پاسداری و به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی ادامه داد: اگر تمام دریاها مرکب و درختان قلم شوند، نمی‌توانند رشادت‌های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس را به تصویر بکشند زیرا جوانان ما بعضاً با دست بردن در شناسنامه خود به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و این فرهنگ در تاریخ بی‌نظیر است.

حاجیانی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها به‌ویژه بسیج رسانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان والاترین میراث جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: تقویت باورهای اعتقادی، دینی و ملی امروز جزء اصلی‌ترین مسائل اعتقادی و فرهنگی به‌حساب می‌آید که رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.

حاجیانی خاطرنشان کرد: امروز بویی از حماسه‌های رزمندگان ما در بین رزمندگان و مقاومت اسلامی فلسطینی، سوری، یمنی، عراقی و ... به مشام‌ها می‌رسد و این نشان از ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری جوانان این مرزوبوم است که توسط رسانه‌ها به مرزهای سوریه و عراق و یمن و لبنان و... کشیده شده است.

ارسال نظرات