خبرگزاری بسیج: نشست فصلی ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 با حضورشهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 و نمایندگان سازمان های مرتبط و موضوع پدافند غیرعامل برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۶۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی شهردار منطقه 20 در جمع اعضاء ستاد مدیریت بحران منطقه 20 گفت: با توجه به اینکه مقوله آموزش یکی از اثربخش ترین روش ها است، سلسله نشست های فصلی و کارگاه های آموزشی ستاد مدیریت بحران منطقه 20 با هدف ارتقاء سطح آمادگی این ستاد، به صورت مستمر و هدفمند برگزار می شود.

صفوی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح آمادگی این ستاد منجر به مدیریت صحیح و به هنگام بحران های احتمالی و حوادث پیش بینی نشده در سطح شهر می شود، افزود: شناسایی و رصد موارد بحران زا و مخاطرات محیطی همواره انجام می شود تا با استفاده از ظرفیت های موجود در شهرداری و دیگر دستگاه ها راه کارهای عملیاتی برای رفع آن ارائه شود.

شهردار منطقه 20 برپایی کارگاه آموزش پدافندغیرعامل را مثبت ارزیابی کرد و اجرای این جلسه را در راستای افزایش آمادگی و دانش مجموعه موثر دانست.

اهمیت پدافند غیرعامل، تهدیدات انسان ساز، نقش هماهنگی های بین دستگاه ها، ویژگی های شهر مقاوم، نقش مدیریت شهری، سیاستگذاری های پدافند غیرعامل از جمله مباحثی بود که از سوی دکتر سعید گیوه چی به عنوان یکی از اساتید دانشگاه و مدرس این دوره آموزشی مطرح شد.

نشست فصلی مدیریت بحران با موضوع پدافند غیرعامل با حضور شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20، روسای اورژانس جنوب تهران، منطقه 7 عملیات آتش نشانی تهران، اداره برق شهرری، جانشین سرکلانتر نهم شهرری و نمایندگان دیگر ادارات و دستگاه های عضو ستاد بحران در سالن بحران ساختمان مرکزی شهرداری منطقه 20 برگزار شد.

ارسال نظرات