خبرگزاری بسیج: مسئول واحد 137 شهرداری باقرشهر از تجهیز سامانه این واحد به نرم افزار جامع و مکانیزه جهت تسهیل امور و ارتباطات مردمی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۶۴۸
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مرادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در واحد ۱۳۷ امور به صورت سنتی انجام می گرفته است در همین راستا قرار بر این است طی ۲۰ روز آینده این واحد به صورت اتوماسیون و مکانیزه در جهت تسهیل امور مردی کار خود را ادامه دهد .

وی با بیان اینکه یکی از اهداف واحد ۱۳۷ شهرداری باقرشهر افزایش بهره وری و پاسخ به مشکلات شهروندان است ، افزود : در نظر داریم با ایجاد و راه اندازی این نرم افزار مکانیزه پاسخ دهی به امور شهروندان را سرعت داده و به آنها رسیدگی کنیم .

مسئول واحد ۱۳۷ شهرداری در خصوص کارایی این نرم افزار اظهار داشت : شهروندان باقرشهر می تواند در صورت مشاهده هر گونه مشکل در سطح باقرشهر با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند، سپس این نرم افزار به طور خودکار با ارسال پیامک واحد و مسئول مربوطه را از وجود مشکل مطلع می کند و مسئول ذیربط وظیفه دارد طی چند ساعت درصدد رفع مشکل برآید و در آخر حل مشکل از طریق پیامک به شهروند اطلاع رسانی می شود .

مرادی در ادامه افزایش میزان مشارکت های مردمی و تاثیر آن در به حداقل رساندن مشکلات شهروندی را از مزایای این سیستم مکانیزه عنوان کرد و گفت: واحد ۱۳۷ با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری قرار است طی چند روز آینده راه اندازی شود .

وی تصریح کرد : شهروندان از طریق این سامانه می توانند در خصوص حل مشکل خود به مسئول مربوطه امتیاز دهی کنند و ما در پایان هر ماه امتیازات را درخصوص ارزیابی واحدهای مختلف شهرداری خدمت شهردار محترم باقرشهر ارسال می نماییم .

مرادی در پایان با اشاره به گستردگی موضوعات قابل رسیدگی از طریق واحد ۱۳۷ بیان کرد: موضوعاتی با سرفصل خدمات شهری و عمرانی، فضای سبز و ترافیک و زیباسازی و … از جمله مسائل قابل رسیدگی از طریق این مرکز است.

ارسال نظرات