سهیل سلیمی در گفتگو با «بسیج»:

کمیسیون‎فرهنگی حمایت از کارهای‎ارزشی را دردستورکار خود قراردهد

کارگردان و مستندساز کشورمان گفت: امیدوارم که دوستان در کمیسیون فرهنگی بتوانند به چنین سرمنزلی برسند و از ظرفیت هنرمندان و اندیشمندان در این راه استفاده کنند تا بتوانیم به یک دکترین جامع در حوزه فرهنگ دست یابیم.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۹۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
سهیل سلیمی کارگردان و مستندساز در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: امیدوارم کمیسیون فرهنگی مجلس که یک نهاد کلان حکومتی است بتواند به اندیشمندانی که در حوزه فرهنگ کار می کنند کمک کند.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی مجلس باید کمک کند تا به سمت یک دکترین فرهنگی برویم تا از این ولنگاری فرهنگی نجات پیدا کنیم، چرا که تا وقتی مدیریت ها سلیقه ای و شخصی و بدون داشتن یک نگاه جامع فرهنگی در کشور باشد ولنگاری فرهنگی همچنان گریبان ما را خواهد گرفت.

سلیمی اظهار داشت: امیدوارم که دوستان در کمیسیون فرهنگی بتوانند به چنین سرمنزلی برسند و از ظرفیت هنرمندان و اندیشمندان در این راه استفاده کنند تا بتوانیم به یک دکترین جامع در حوزه فرهنگ دست یابیم.

وی تصریح کرد: مسئله ای که در حوزه سینما مرا آزار می دهد این است که مدیران هیچ حمایتی برای تولید کارهای ارزشی نمی کنند و با این آثار برخورد درستی ندارند، آنها مدام ما را پس می زنند امیدوارم این مجلس بتواند در این زمینه کمک کند مخصوصا با توجه به اینکه مجلس بودجه در اختیار نهاد های فرهنگی می گذارد می تواند قدمی در راه حمایت از کارهای ارزشی بردارد.

وی ادامه داد: طبیعتا توقع من این است که مجلس دوباره به سراغ همان کسانی نرود که همیشه هستند و می سازند، بلکه بگردد و ببیند که چه ظرفیت های عظیمی در کشور وجود دارد که مدام پشت در بسته مدیران سالها باید انتظار بکشند و هیچ وقت به هدفشان نمی رسند باید به این افراد کمک کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار