به همت سپاه عسلویه برگزارشد:

همایش بزرگ وحدت و مودت با حضور قاری مصری

همایش وحدت و مودت شیعه و سنی با حضور جمع کثیری از مردم و مسؤولان در عسلویه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۸۳۸۴
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

 




به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، معاون فرهنگی مدیر کل سازمان اوقاف و خیریه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در همایش وحدت و مودت که به مناسبت میلاد امام حسن(ع) در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان عسلویه برگزار شد ضمن عرض تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: آیات شریفی که توسط قاری بین‌المللی قرآن استاد علی محمود شمیس تلاوت شد در خصوص وجود پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و اصحاب و یاران ایشان است که در یک کلام دیپلماسی حضرت محمد (ص) را بیان می‌دارد.

سید مهدی موسوی افزود: پیامبر (ص) و آنهایی که در کنار ایشان بودند بر کفار و دشمنان سخت می‌گرفتند و اگر مسلمانان این آیه را نصب‌العین قرار دهند تمام سردمداران حساب کار دستشان می‌آید.

وی ابراز داشت: اگر ما می‌بینیم مسلمانان در گوشه گوشه جهان دچار جنگ و خونریزی هستند، با وحدت و همدلی می‌توانیم وحدت جامعه اسلامی را همانطور که قرآن فرموده حفظ کنیم، چرا که یاران پیامبر (ص) نسبت به همدیگر مهربان هستند.

معاون سازمان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: امیدوارم با بهره‌گیری از حدیث ثقلین که پیامبر اسلام (ص) در روز آخرین روز حیاتش فرمود و با بهره‌گیری از بیانات و رهنمودهای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای، وحدت شیعه و سنی را بیشتر حفظ کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاتم‌الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه نیز بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌هاست، رمضان یعنی سوزاندن و همانطور که آتش هیزم را می‌سوزاند رمضان نیز گناهان را می‌سوزاند.

حجت‌الاسلام سید زین‌العابدین رضوی با اشاره به اهمیت شب قدر افزود: شب قدر شبی است که از هزار ماه برتر است و خوشا به حال کسی که از تمامی فرصت‌ها استفاده کند.

وی تاکید کرد: ماه رمضان ماه مهمانی خداست و اگر ما نتوانیم از این نعمت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم باید خود را سرزنش کنیم.

رضوی ابراز داشت: خداوند می‌فرماید «ما در ماه مبارک رمضان سفره‌ای پهن کرده‌ایم و هر کس به ظرفیت خودش استفاده می‌کند» و خوشا به حال کسی که در این 15 روز که از ماه رمضان گذشته از این ایام و از برکات رمضان استفاده کرده است.

 

این مراسم با همکاری سازمان اوقاف استان بوشهر، دفتر امام جمعه شهرستان، منطقه چهارم ندسا ثارالله و حوزه مقاومت بسیج شهدای پتروشیمی و اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار گردید.در پایان نماز وحدت و ضیافت افطاری با حضور گسترده شیعه و سنی برگزار شد.

ارسال نظرات