آذرنوش:سازمان بسيج ورزشكاران از 19 ورزشکار جوانمرد تجلیل مي كند

رئيس سازمان بسيج ورزشكاران از تجليل از 19 ورزشكار جوانمرد در روز سه شنبه اول تير خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۸۱۸۰
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷

به گزارش خبرگزاري بسيج، سازمان بسیج ورزشکاران هرساله  بمناسبت روز قدس  و دفاع از مردم مظلوم فلسطین از ورزشکاران جوانمرد تجلیل بعمل می آورد.این ورزشکاران مدال افتخار را به کودکانی هدیه دادند که تا به امروز در زیر لگد های نیرو های بی رحم صهیونیست ها بزرگ شده اند.


امسال هم برای شانزدهمین بار از ورزشکارانی که از تیر ماه سال گذشته تا به امروز در میدان های ورزشی در مقابل حریفان اسرائیلی قرار نگرفتند و انصراف داده اند تجلیل بعمل خواهد آمد.

این مراسم باحضور قهرمانان و مسئولین جامعه ورزش کشوراز جمله سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و وزیر ورزش و جوانان  برگزار خواهد شد.  

 

داود آذرنوش رئيس سازمان بسيج ورزشكاران درباره اين مراسم گفت: شانزدهمین مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد که در مسابقات بین المللی در مقابل تیم رژیم منحوس اسرائیل به میدان نرفته اند سه شنبه اول تیرماه برگزار خواهد شد.


وی خاطرنشان کرد :در مراسم امسال از 19 ورزشکار جوانمرد از سراسر کشور هستنتد تقدیر بعمل خواهد آمد که از رشته های مختلف می باشد.

آذرنوش افزود : به دلیل همزمانی برنامه امسال با المپیک ریو 2016 و حضور ورزشکاران در میادین جهانی مراسم از اهمیت بالایی برخوردار است. از جنبه های مهم این مراسم تقدیر از شخصیت مرحوم محمد علی کلی بوکسر معروف مسلمان است.

ارسال نظرات