نماینده مجلس نهم در گفتگو با«بسیج»:

توجیه وزارت بهداشت درباره حقوق‌های نجومی، اعتماد مردم را سلب می کند

نماینده سابق مردم پاکدشت در مجلس گفت: توجیه کردن پرداخت های نجومی مسئولان دولتی به هیچ وجه جایز نیست، این مسئله لطمات سنگینی را به اعتماد عمومی جامعه وارد خواهد کرد و موجب مشکلاتی خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۹۷۸۲۷
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

فرهاد بشیری نماینده سابق مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهار نظر سخنگوی وزارت بهداشت مبنی بر اینکه رسانه‌ها در دنیا از مسئولان نمی‌پرسند چقدر دریافتی دارید، اظهار داشت: اخیراً در رسانه ها، پرداخت های نجومی به بعضی مدیران و مسئولان دولتی مورد توجه و واکاوی قرار داده شده که این اهمیت و جایگاه رسانه ها را نشان می دهد.

وی ادامه داد: رسانه ها در همه امور مخصوصاً نظارت بر عملکرد مسئولان و سالم سازی امور مدیریتی کشور، بیشترین تأثیر را دارند.

نماینده سابق مردم پاکدشت بیان داشت: رسانه ها باید با آگاه سازی و شفاف سازی درمورد حقوق نجومی مسئولان دولتی و البته با حفظ همه جوانب و صحت اطلاع رسانی، جلوی این پرداخت ها را گرفته و نقش خود را به درستی ایفا کنند.

بشیری خاطرنشان کرد: توجیه کردن پرداخت های نجومی مسئولان دولتی به هیچ وجه جایز نیست؛ در ارتباط با چنین پرداخت هایی به ویژه منابع دولتی حتماً باید شفاف سازی دقیق صورت گیرد؛ در غیر این صورت لطمات سنگینی را به اعتماد عمومی جامعه وارد خواهد کرد و موجب مشکلاتی خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: اگر نظارتی بر این مسئولان نباشد افراد کم ظرفیت دچار فساد مالی خواهند شد؛ لذا حقوق همه مسئولان دولتی باید برای مسئولان نظارتی مشخص و مطابق با ضوابط با متخلفین برخورد شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار