ویژه نابینایان، ناشنوایان و جسمی - حرکتی؛

برگزاری کلاسهای فرهنگی هنری برای اعضای ویژه در شهرکرد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراگیر چهار محال و بختیاری برای پرکردن اوقات فراغت اعضای با نیازهای ویژه، اقدام به برگزاری کارگاههای فرهنگی، هنری و ادبی می کند.
کد خبر: ۸۶۹۷۷۳۶
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اعتقاد به اینکه بهره‌مندی از ابزارآلات آموزشی حق تمامی کودکان و نوجوانان است و با هدف یکپارچه‌سازی و یکسان‌سازی تمامی کودکان و تحقق عدالت در مراکز آموزشی خود اقدام به برگزاری کارگاههای تابستانی در مرکز فرهنگی هنری فراگیر شهرکرد کرده است.

بر اساس این گزارش این مرکز با بهره مندی از 900 جلد کتاب بریل، 60 فایل صوتی گویا، دستگاه ضبط صدا جهت اعضای نابینا و کم بینا و مربیان آموزش دیده در خصوص انتقال مفاهیم فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه ( نابینا، ناشنوا و جسمی- حرکتی) فرصت مناسبی را برای آموزش این قشر از کودکان و نوجوانان فراهم کرده است.

این مرکز با برپایی کارگاههای روخوانی کتاب، موسیقی، نقاشی خلاق، سفالگری، نوشتن خلاق، قرآن، قصه گویی، امانت کتاب، معرق و... در روزهای زوج پذیرای اعضای پسر و روزهای فرد میزبان اعضای دختر است.

گفتنی است: این کارگاهها در طول سال جهت استفاده ی این اعضا دایر است.

علاقه مندان در این بخش می توانند جهت ثبت نام به مرکز فرهنگی هنری فراگیر واقع در شهرکرد، خیابان مطهری، پارک گلستان مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 038-32275342 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات