مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:

بارور کردن ظرفیت‌های نهفته عامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: بارور کردن ظرفیت‌های نهفته استان گیلان مهم‌ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی استان است.
کد خبر: ۸۶۹۷۶۰۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

سرهنگ علی توشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به تحقق فرامین مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی رویکرد اصلی در برنامه های بسیج سازدگی است اظهار کرد: بارور کردن ظرفیت‌های نهفته استان گیلان مهم‌ترین عامل در تحقق اقتصاد مقاومتی استان است.

وی با تاکید بر استفاده صحیح از ظرفیت‌های کارآفرینی در استان گفت: خلاقیت در بخش های مختلف گیلان مورد توجه قرار گیرد و زمینه اشتغال جوانان با همکاری و حمایت دستگاه های اجرایی در استان فراهم شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محرومیت زدایی از اهداف مهم بسیج سازندگی است تصریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی بایستی از ذهن خلاق جامعه در راستای توسعه پایدار بهره برد.

توشه برآرورده کردن انتظارات مقام معظم رهبری و عمق بخشی و کارآمدسازي نظام را از اصول کلی حاکم بر برنامه های بسیج سازندگی دانست و گفت: از دیگر اصول کلی حاکم بر برنامه های بسیج سازندگی شامل این است که الویت نیازهای کشور کار زمین مانده نشود، استقبال عموم مردم را در برداشته باشد، قابل حمایت نهادهای دولتی، عمومی یا خصوصی باشد، در الویت با استفاده از شبکه بسیج و موجب سازندگی افراد باشد، برای جامعه هدف قابل اجرا باشد، قابل احصا ارزیابی و اندازه گیری باشد، جغرافیا و فرهنگ بومی و محلی رعایت شود و حتی امکان به اقتصاد خانواده کمک کند.

ارسال نظرات