فرماندار شهرستان لنگرود:

یادواره شهدای هفتم تیر گیلان با محوریت شهید عبدالکریمی برگزار می شود

فرماندار شهرستان لنگرود از برگزاری یادواره استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: محوریت شهدای هفتم تیر گیلان، شهید عبدالکریمی است.
کد خبر: ۸۶۹۷۵۶۵
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان، سید رضا جوادپور در جلسه بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و هفته قوه قضائیه اظهار کرد:بزرگداشت شهدای هفتم تیر فرصتی است تا جنایات منافقین بیان شود و دشمنان بدانند که گذشت زمان موجب فراموشی و محو این جنایات از اذهان مردم نمی شود.

وی با بیان اینکه هر ساله برای گرامیداشت هفتم تیر برنامه های ویژه ای با عناوین مختلف برگزار می شود، افزود:هفته قوه قضائیه فرصتی است تا خدمات دستگاه قضائی کشور به اطلاع مردم برسد.

جوادپور از برگزاری یادواره استانی بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود خبر داد و تصریح کرد: محوریت شهدای هفتم تیر گیلان، شهید عبدالکریمی است که مبدا هدایت، انقلاب و روشن فکری دینی بودند و در بین مردم و در بطن مردم گیلان به تبلیغ دین و مبارزه با انحرافات زمان شاه می پرداخت.

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه از چهار شهید، شهدای هفتم تیر در استان تنها مزار شهید عبدالکریمی در لنگرود است، عنوان کرد:شهید عبدالکریمی قبل از انقلاب باب روشن کردن اذهان مردم را به عهده داشت و در کنار مردم و در مسیر مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه این مراسم باید به نحو شایسته و باشکوه برگزار شود، گفت:شرط این کار نیز همکاری و همدلی است و دانشگاه ها، آموزش و پرورش، اصناف و بازاریان و تمام مجموعه باید بسیج شوند تا این یادواره استانی الگویی برای سال های بعد قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لنگرود از مسئولان فرهنگی و تبلیغی استان از جمله شورای هماهنگی تبلیغات استان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درخواست کرد برای بزرگداشت شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی برنامه ریزی و سرمایه گذاری بیشتری کنند تا خدمات این شهدا بیان شود و شهرستان لنگرود نیز آمادگی کامل دارد که میزبان این مراسم باشد.

محمدرضا محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنگرود نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان لنگرود به وجود شهیدانی همچون شهید املاکی، نورانی و عبدالکریمی افتخار می کند، گفت:امسال در خصوص بزرگداشت شهدای هفتم تیر ستادی تشکیل و یادواره استانی شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی در لنگرود برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سخنران کشوری برای این مراسم دعوت خواهد شد، تصریح کرد:افتخار می کنیم که خدمت کوچکی نسبت به بزرگداشت این شهدا انجام دهیم .

محمدی بر برگزاری باشکوه این مراسم تاکید و اظهار کرد: یادواره استانی شهدای هفتم تیر با محوریت شهید عبدالکریمی به احتمال زیاد ششم تیر در لنگرود برگزار می شود.

ارسال نظرات