رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون:

طرح هجرت موجب افزایش اعتبارات بردخون می‌شود

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: اجرای طرح هجرت باعث تقویت و افزایش اعتبارات در شهرستان دیر و شهر بردخون می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۷۴۲۶
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عباس جمالی‌فرد صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی طرح هجرت بردخون اظهار داشت: طرح هجرت بخشی از بودجه‌ها و اعتبارات را به شهرستان و منطقه منتقل می‌کند و باعث افزایش و تقویت اعتبارات در شهرستان می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان در فصل تابستان‌ اوقات فراغت زیادی دارند که با اجرای طرح هجرت تعدادی از آنان جذب فعالیت‌های عمرانی و کسب مهارت می‌شوند که ثمره آن یادگیری مهارت‌های زندگی، آمادگی برای کار و فعالیت، آشنایی با تلاش والدین، آموزش زندگی اجتماعی، خلاقیت و پرورش استعدادها است.

جمالی‌فرد اضافه کرد: از دانش‌آموزان برای زیباسازی، تجهیز و تعمیر مدارس در آستانه بازگشایی و سال جدید تحصیلی استفاده می‌شود که ضمن کسب درآمد برای آنان، مهارت خود را افزایش می‌دهند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون ادامه داد: گسترش فعالیت‌های بسیج در مدارس و آموزش و پرورش ضرورت دارد که با راه‌اندازی واحد بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان در منطقه این هدف تقویت می‌شود.

در ادامه معاونان پشتیبانی و پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش پیرامون وظایف و اهداف طرح هجرت در منطقه مطالبی بیان کردند.

ارسال نظرات