خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار خبر داد

اجرای جوانه‌های صالحین با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان بهار

فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه این طرح با شعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سال جاری برگزار می‌شود، گفت: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین پر کردن اوقات فراقت جوانان است.
کد خبر: ۸۶۹۷۳۵۸
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

سرهنگ غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهار با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در شهرستان بهار اظهار داشت: این طرح در سال جاری در 61 پایگاه مقاومت شهری و روستایی شهرستان بهار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با شعار نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی در سال جاری برگزار می‌شود، افزود: هدف از اجرای طرح جوانه‌های صالحین پر کردن اوقات فراقت جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه بهار عنوان کرد: با توجه به شعار امسال طرح جوانه‌های صالحین برنامه‌هایی از قبیل بازدید از کارگاه‌های تولیدی و بنگاه‌های زودبازده با در نظر گرفتن ویژگی های مخاطبین به تناسب سن آنها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: گفتمان در راستای تقویت تولید ملی، اجرایی کردن طرح‌های تولیدی و اقتصادی در سطح پایگاه و محله، برگزاری مسابقات ورزشی و انجام بازی‌های سنتی و بومی نیز از دیگر برنامه‌های این طرح است.

رجبی یادآور شد: برگزاری اردوهای مختلف اعم از حلقات سطح ویژه و سایر اردوها، بازدید از اماکن دیدنی و تفریحی، برگزاری کلاس‌های هنری و برنامه‌های قرائت قرآن، مفاهیم و حفظ و برنامه سبک زندگی و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر نیز از جمله برنامه‌های این طرح به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های معرفتی و بصیرتی و برنامه‌های آموزش کارآفرینی و فنی و حرفه ای و ده‌ها برنامه دیگر نیز در طرح جوانه‌های صالحین برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح از پایگاه‌های نمونه با اهدای هدایای ارزنده معنوی و مادی تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات